Gjest Gjest_Mette_* Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Hei, jeg håper at kanskje noen her kan gi meg ett eller to hyggelige råd på veien. I helga skal jeg i bryllup, har leid meg mørkeblå lang kjole.. Er *veldig* sjelden jeg pynter meg skikkelig, så nå står jeg her og klør meg i hodet Hva slags farger bør jeg bruke på øynene og leppene? Vanligvis så sminker jeg mer relativt diskre med litt brun øyenskygge, men det funker nok muligens ikke til helga. ALLE gode tips mottas med stor takk Gjerne også linker til "hvordan sminke deg fin på 1-2-3" osv på nett
Gjest m Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Hm, det kommer vel an på tilbehøret, jeg har mange blå klær og bruker brunt sammen med blått både til hverdags og fest, men bruker mer skimmer, gull eller bronze når det er på kveldstid. Går ofte med: blå satengkjole, høye bronze-sandaler, bronzefargede smykker og to forskjellige brun-gylne øyenskygger med skimmer. Jeg synes også blått fungerer fint med sølv eller grått tilbehør. Har desverre ingen linker, - jeg legger en lys skygge over hele lokket, opp til brynet, og en mørkere skygge i globalen som jeg forsøker å påføre uten skarpe linjer. Svart eyeliner og maskara. lykke til
Gjest Gjest_Mette_* Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Tusen takk for svar. Jeg har iallefall foreløpig tenkt sølv som tilbehør
Gal_dame Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Sølv er fint... Spesielt til blå klær. Nå aner ikkje eg koss kjolen din ser ut, men uansett.. Grå/sølv øyenskygge, eyeliner, svart mascara og lett lys leppestift (evt lipgloss), men ikkje overdriv Og ett enkelt pent sølv smykke og kanskje ett armbånd. Evt kan du bruke gull halsbånd og armbånd med bruntone på øyenskyggen.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 Jeg ville gått for smokey eyes og naturlige lepper. Du kan jo sote både med mørk bronsefarget øyenskygge eller noen gråtoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå