Gå til innhold

Være i forhold uten p-piller?


Gjest Gjest_Gutt_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gutt_*

Jeg vil ikke at min kommende kjæreste skal bruke p-piller.

Er det noen av dere som er i forhold uten p-piller?

Går det bra? Hvilken prevensjon bruker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har aldri brukt p-piller eller andre former for hormonprevensjon, da jeg ikke synes noe om å dytte i kroppen min mye hormoner uten grunn. Brukte kondom det første året vi var sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken

Henger meg på her.. Lurer på om jeg skal bytte ut p-pillene med annen prevensjon. P-piller kan faktisk være farlige greier!

Jeg synes det er bra at du tenker som dette ts!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gutt_*

Jeg har ikke dame nå, men det er ønskelig at dama jeg skal ha ikke tukler med hormonene sine. Mener du jenter _vil_ bruke p-piller?

(Jeg prater om friske jenter som spiser bra og ikke drikker brus.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har aldri brukt p-piller eller andre former for hormonprevensjon, da jeg ikke synes noe om å dytte i kroppen min mye hormoner uten grunn. Brukte kondom det første året vi var sammen.

Hva brukte du etter det første året, da?

Endret av Crash
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Gutt_*
Vi har aldri brukt p-piller eller andre former for hormonprevensjon, da jeg ikke synes noe om å dytte i kroppen min mye hormoner uten grunn. Brukte kondom det første året vi var sammen.

Smalt han deg på tjukka bevisst, eller var det ubevisst? Altså ble du gravid med eller uten kondom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke p-piller. Sluttet på dem for en måned eller to siden, fordi jeg fikk tvilsomme bivirkninger. Vi har dog lenge brukt kondom fordi jeg aldri følte meg så veldig trygg av å bare pakke i seg en pille om dagen, så vi fortsatte med det, og det går greit, selv om typen selvsagt hadde foretrukket uten... Men har han valget mellom en maks paranoid kjæreste dagene før mensen, eller å bruke kondom, så vet jeg hva han ville valgt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gutt_*
Henger meg på her.. Lurer på om jeg skal bytte ut p-pillene med annen prevensjon. P-piller kan faktisk være farlige greier!

Jeg synes det er bra at du tenker som dette ts!! :)

Hormoner er kroppens tennplugger, og bør kun reguleres ved trening og kosthold. All ekstern supplering kan sette kroppen i ubalanse.

Jeg vil bare at kommende dame skal ha en naturlig hormonbalanse og være kåt som et uvær! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at han ikke vil ha dama på p-piller, det har for mange en del bivirkninger som kan være ubehagelige for partner også. Bla nedsatt sexlyst og humørsvingninger.

Jeg går på kobberspiral, og er storfornøyd med det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken
Jeg går på kobberspiral, og er storfornøyd med det. :)

Har altid lurt på hvordan det er å ha kobberspiral jeg.. Kjenner du den noen gang? Av og til når jeg bruker pampong merker jeg det i muskulaturen (ikke at jeg kjenner selve tampongen) at det er noe der.. Er det slik med spiral?

Hvor ofte må den byttes?

EDIT: Ååå hva koster det??

Endret av Sandbekken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva brukte du etter det første året, da?

Ingenting. Jeg merker veldig godt når eggløsning nærmer seg, og da lot vi bare være å holde på som kaniner rundt da, og vi var kommet til et punkt der det var helt ok om vi ble gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gutt_*

Kjenner dere damer noe forskjell på sex med og uten kondom? Gitt da at gutten klarer å opprettholde like stiv kuk med kondom, som uten.

Hvorfor foretrekker dere andre prevensjonsmidler, som f.eks. kobberspiral? Økonomi, eller en lite samarbeidsvillig partner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sandbekken
Kjenner dere damer noe forskjell på sex med og uten kondom? Gitt da at gutten klarer å opprettholde like stiv kuk med kondom, som uten.

Hvorfor foretrekker dere andre prevensjonsmidler, som f.eks. kobberspiral? Økonomi, eller en lite samarbeidsvillig partner?

Med kondom kan det lett bli sårt hos meg ihvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner dere damer noe forskjell på sex med og uten kondom? Gitt da at gutten klarer å opprettholde like stiv kuk med kondom, som uten.

Hvorfor foretrekker dere andre prevensjonsmidler, som f.eks. kobberspiral? Økonomi, eller en lite samarbeidsvillig partner?

Ja. Og det er skikkelig ubehagelig. Foreløpig blir det p-piller for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes kondomer er helt ok, jeg. Muligens er det bedre uten, men når alternativet er hormonprevensjon med alt det medfører av plager hele tiden, ikke bare under samleiet, er det helt selvsagt hva jeg velger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med kondom kan det lett bli sårt hos meg ihvertfall..

:Nikke: Her også.. I tillegg syns jeg det legger en liten demper på det, men sikkert bare psykisk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her.. Lurer på om jeg skal bytte ut p-pillene med annen prevensjon. P-piller kan faktisk være farlige greier!

Jeg synes det er bra at du tenker som dette ts!! :)

Graviditet er beviselig FARLIGERE greier!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke dame nå, men det er ønskelig at dama jeg skal ha ikke tukler med hormonene sine. Mener du jenter _vil_ bruke p-piller?

(Jeg prater om friske jenter som spiser bra og ikke drikker brus.)

Hva i alle dager har brusdrikking med saken å gjøre? Si meg, vet du egentlig hva du snakker om når du tar opp dette emnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...