Gå til innhold

Fastlege i Trondheim

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen :)

Jeg og min datter har nettopp flyttet til Trondheim, nærmere bestemt dalgård og lurer på om dere kan tipse oss om flinke fastleger her i området? Ønsker kvinnelig lege.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helle L'Abee-Lund på Gløshaugen legesenter. Kjempeflink, tar seg god tid, er hyggelig og sympatisk, og hun tar deg alltid på alvor. Jeg er i hvert fall kjempeførnøyd.

Skrevet (endret)

Vigdis Risan på Dalgård legesenter er i hvert fall helt grei, om du ønsker en som er helt i nærheten. Men nå er det vel ofte sånn at man bare må ta den fastlegen som er tilgjengelig dersom man ønsker seg kvinnelig, for det bruker ikke akkurat å være så mye ledige plasser.

Edit: Eter å ha sjekket er det faktisk en del ledige akkurat nå, sikkert fordi det er semesterstart.

Edit en gang til, skriver bare feil her jeg. :)

Endret av Gåsemor
Skrevet
Vigdis Risan på Dalgård legesenter er i hvert fall helt grei, om du ønsker en som er helt i nærheten. Men nå er det vel ofte sånn at man bare må ta den fastlegen som er tilgjengelig dersom man ønsker seg kvinnelig, for det bruker ikke akkurat å være så mye ledige plasser.

Edit: Eter å ha sjekket er det faktisk en del ledige akkurat nå, sikkert fordi det er semesterstart.

Edit en gang til, skriver bare feil her jeg. :)

Når jeg går inn for å bytte står det 0 ledig på henne nå:/

Skrevet

Kan av hele mitt hjerte anbefale Torunn Tellneset ved Mathesongården legesenter i Olav Tryggvasongata (tidligere Tempe Legesenter). Hun er typen som aldri gir seg før hun har funnet ut hva som feiler pasienten, om hun så må henvise til alle spesialistene i fylket, og er veldig tålmodig og god å prate med. Har gått til henne siden jeg var barn, og er kjempefornøyd på alle måter :) Hører hun har noen ledige plasser nå, men de kommer nok til å gå fort, hun er ganske populær ;)

Skrevet
Kan av hele mitt hjerte anbefale Torunn Tellneset ved Mathesongården legesenter i Olav Tryggvasongata (tidligere Tempe Legesenter). Hun er typen som aldri gir seg før hun har funnet ut hva som feiler pasienten, om hun så må henvise til alle spesialistene i fylket, og er veldig tålmodig og god å prate med. Har gått til henne siden jeg var barn, og er kjempefornøyd på alle måter :) Hører hun har noen ledige plasser nå, men de kommer nok til å gå fort, hun er ganske populær ;)

Står ingen ledige på henne når jeg går inn på nav for å bytte nei:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...