Passelat Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Hei alle sammen Jeg og min datter har nettopp flyttet til Trondheim, nærmere bestemt dalgård og lurer på om dere kan tipse oss om flinke fastleger her i området? Ønsker kvinnelig lege.
kisskissbangbang Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Helle L'Abee-Lund på Gløshaugen legesenter. Kjempeflink, tar seg god tid, er hyggelig og sympatisk, og hun tar deg alltid på alvor. Jeg er i hvert fall kjempeførnøyd.
Norbertine Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 (endret) Vigdis Risan på Dalgård legesenter er i hvert fall helt grei, om du ønsker en som er helt i nærheten. Men nå er det vel ofte sånn at man bare må ta den fastlegen som er tilgjengelig dersom man ønsker seg kvinnelig, for det bruker ikke akkurat å være så mye ledige plasser. Edit: Eter å ha sjekket er det faktisk en del ledige akkurat nå, sikkert fordi det er semesterstart. Edit en gang til, skriver bare feil her jeg. Endret 25. august 2009 av Gåsemor
Passelat Skrevet 25. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2009 Vigdis Risan på Dalgård legesenter er i hvert fall helt grei, om du ønsker en som er helt i nærheten. Men nå er det vel ofte sånn at man bare må ta den fastlegen som er tilgjengelig dersom man ønsker seg kvinnelig, for det bruker ikke akkurat å være så mye ledige plasser. Edit: Eter å ha sjekket er det faktisk en del ledige akkurat nå, sikkert fordi det er semesterstart. Edit en gang til, skriver bare feil her jeg. Når jeg går inn for å bytte står det 0 ledig på henne nå:/
Mermaid Blues Skrevet 29. august 2009 #5 Skrevet 29. august 2009 Kan av hele mitt hjerte anbefale Torunn Tellneset ved Mathesongården legesenter i Olav Tryggvasongata (tidligere Tempe Legesenter). Hun er typen som aldri gir seg før hun har funnet ut hva som feiler pasienten, om hun så må henvise til alle spesialistene i fylket, og er veldig tålmodig og god å prate med. Har gått til henne siden jeg var barn, og er kjempefornøyd på alle måter Hører hun har noen ledige plasser nå, men de kommer nok til å gå fort, hun er ganske populær
Passelat Skrevet 31. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2009 Kan av hele mitt hjerte anbefale Torunn Tellneset ved Mathesongården legesenter i Olav Tryggvasongata (tidligere Tempe Legesenter). Hun er typen som aldri gir seg før hun har funnet ut hva som feiler pasienten, om hun så må henvise til alle spesialistene i fylket, og er veldig tålmodig og god å prate med. Har gått til henne siden jeg var barn, og er kjempefornøyd på alle måter Hører hun har noen ledige plasser nå, men de kommer nok til å gå fort, hun er ganske populær Står ingen ledige på henne når jeg går inn på nav for å bytte nei:/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå