Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Noen som aner hvor får jeg kjøpt søte muffinsformer i forskjellige farger og mønstre?
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Hvis du tenker på sånne bitte små har jeg vært å stjålet små ketchupbeger på McDonald. Sånne med farger har jeg bl.a. kjøpt på Meg, Tilbords, Glassmagasinet og Kremmerhuset.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 Hvis du tenker på sånne bitte små har jeg vært å stjålet små ketchupbeger på McDonald. Sånne med farger har jeg bl.a. kjøpt på Meg, Tilbords, Glassmagasinet og Kremmerhuset. Skulle være Mega
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #6 Skrevet 25. august 2009 Hvis du tenker på sånne bitte små har jeg vært å stjålet små ketchupbeger på McDonald. Sånne med farger har jeg bl.a. kjøpt på Meg, Tilbords, Glassmagasinet og Kremmerhuset. Ketchupbeger blir nok litt for små, tror jeg satser på noen av de andre! Takk for tips
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #7 Skrevet 25. august 2009 Ketchupbeger blir nok litt for små, tror jeg satser på noen av de andre! Takk for tips Skal sies at jeg brukte mine til geleshots...
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #8 Skrevet 27. august 2009 Traktøren har noen fine fargerike enkeltvis muffinsformer i silikon - både små og store.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå