Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Altså: Jeg har sykluser på ganske nøyaktig 4 uker - 28 dager. Jeg fikk mensen i dag. Jeg har ikke brukt p-piller det siste året, men har 10 stykk Yasmin p-piller liggende i skapet. Jeg reiser bort i helga om fire uker, og skulle veldig gjerne sluppet mensen da. Kan jeg på noen måte bruke disse ti pillene til å flytte på mensen? Begynnte å ta i dag, slutte, og forvente å få mensen noen dager etterpå? Vente i tre uker, begynne å ta dem da, og satse på at jeg går klar av den helga? Noen som har et fornuftig forslag til meg?
Blåbæret Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Ring legen din å spørr. Mener på at de skal ha noe som kan utsette mens. Tror ikke det er så bra å begynne å ta gamle p-piller.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 P-pillene er på ingen måte gamle, så det er ikke noe problem. Jeg har erfaring i å manipulere mensen, men problemet akkurat denne gangen er altså at jeg har kun ti piller til rådighet. Når i syklusen bør jeg begynne å ta dem, det er spørsmålet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå