Gå til innhold

Tenner ikke på barbiedukker!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Hans_*
Skrevet

Med det mener jeg at jeg synes silikon, masse sminke, barbert mus og masse annet dill og dall er turnoff. Synes naturlige jenter i masse forskjellige varianter er mye mer opphissende. Skulle vel levd i hippietiden.....ikke så mange slike i dag, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er da noen :lur:

:klappe: til deg

Skrevet

Samtidig er det jo varianter innen det du sier, alle som har silikon har ikke barbert kjønn, alle som har barbert kjønn bruker ikke sminke osv. Men jeg skjønner hva du mener, altså.

Skrevet
Samtidig er det jo varianter innen det du sier, alle som har silikon har ikke barbert kjønn, alle som har barbert kjønn bruker ikke sminke osv. Men jeg skjønner hva du mener, altså.

Det er bestandig nyanser :)

Gjest JørgenH
Skrevet
Med det mener jeg at jeg synes silikon, masse sminke, barbert mus og masse annet dill og dall er turnoff. Synes naturlige jenter i masse forskjellige varianter er mye mer opphissende. Skulle vel levd i hippietiden.....ikke så mange slike i dag, eller?

...ord i rett tid! :enig::klappe:

Skrevet

Slutt på tiden der kjemien avgjør hvem du velger og ikke hva folk har på seg eller hvordan de ser ut?

Skrevet

Tråden er ryddet

Trampe -mod-

Skrevet

Ja til naturlige mennesker! - Nei til barberte barbiedukker!

Jeg er så enig, så enig med deg, ts! Selv kan jeg ikke fordra barberte mus. Det er stygt, og passer ikke på voksne mennesker.

Skrevet

... skulle likt å se hvordan du reagerte dersom ei dame aldri hadde barbert eller trimmet musa si, kledde av seg foran deg.

Dere menn ANER Ikke hva som er naturlig eller fake!

Shame!

Gjest Sandbekken
Skrevet
... skulle likt å se hvordan du reagerte dersom ei dame aldri hadde barbert eller trimmet musa si, kledde av seg foran deg.

Shame!

Hmm.. Ja, jeg får en liten bush om jeg ikke barberer, men aldri noe monster-hekk!

Tror det der er individuelt jeg.

Skrevet

Shame!

Det er forskjell og stusse/barbere kanter, enn det og skjære av seg halve hodet/musa/stellet :fnise:

Skrevet
Det er forskjell og stusse/barbere kanter, enn det og skjære av seg halve hodet/musa/stellet :fnise:

Det er nettopp det som er mitt poeng, men det virker som menn ikke aner at det er forskjeller når det kommer til barbering, og det som antas og omtales som naturlig, sjelden er det.

Skrevet
Det er nettopp det som er mitt poeng, men det virker som menn ikke aner at det er forskjeller når det kommer til barbering, og det som antas og omtales som naturlig, sjelden er det.

Kanskje man skal få menn til og tenke på hva som ikke er naturlig, nemlig glatt.

Jeg er mann, jeg elsker håret mus og missliker glatt.

Dama barberte tynn stripe og resten glatt når vi ble ilag, jeg fikk henne til og gro til flott frisert mus :wow:

Nå skjønner hun ikke at hun gidda, hun hadde vel en formening om at alle menn folangte det :fnise:

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

Jeg er ikke en stor tilhenger av frisyrer på musa, den skal helst være glattbarbert eller kortklippet. 6 mm buzzcut på fitta er perfekt.

Hår på fitta gir den mer mystikk, så jeg foretrekker helt klart hår fremfor glattbarbert.

Skrevet
Jeg er ikke en stor tilhenger av frisyrer på musa, den skal helst være glattbarbert (...) foretrekker helt klart hår fremfor glattbarbert.

Ok, HÆ?????

Skrevet

Så fint å høre at du foretrekker naturlige jenter framfor de jentene som har fikset masse på seg selv :) Det er det nok mange jenter som blir glad for å høre.

Gjest Eurodice
Skrevet
Jeg er ikke en stor tilhenger av frisyrer på musa, den skal helst være glattbarbert eller kortklippet. 6 mm buzzcut på fitta er perfekt.

Hår på fitta gir den mer mystikk, så jeg foretrekker helt klart hår fremfor glattbarbert.

Har du splittet personlighet? :ler:

Skrevet
Ok, HÆ?????

Har du splittet personlighet? :ler:

Jeg hadde ingen problemer med å skjønne hva han mente jeg...

Av tre alternativer (full busk, frisert, eller glattbarbert), foretrekker han frisert eller glattbarbert, full busk er utelukket.

Av disse to alternativene igjen, foretrekker han frisert...

Kan ikke skjønne at det var så vanskelig å forstå, i alle fall ikke hvis man legger godviljen til... :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...