Gå til innhold

Jeg har liggi med 600 stykker


waco

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er merkelig det der, når det gjelder jenter og kjendiser. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett f.eks Jahn Teigen utpå byen, og da med hauger av små blonde bimbodamer surrende rundt han som sloss om oppmerksomheten hans. Og han sto vel ikke akkuratt forerst i køen når utseende og kropper ble delt ut. Har man vært i media, på godt og vondt, så kommer damene løpende. Tilogmed Gammal Hossein som ble dømt for å drepe kona si får jo hauger med FRIERBREV i uka, og baneheiagutta får jo faen meg også brev fra jenter som syns de er så kjekke. Det er noe riv ruskende galt med dere jenter som er sånn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ka farsken -dama
spiller han bare på torsdager...!! hehe den var litt artig.

Til dere andre kvinnene her, det er jo bare et fåtall av dere som egentlig prøver å forklare meg hvorfor kvinner er som de er, flerparten av dere forsøker vel å fortelle meg at aune sand overdriver...

Kanskje han gjør det. Kanskje han har lagt på femtifantasiknull, men allikevel så er det femhundre og femti!! For en mann som liker å male damer nakne!!! Hva slags sport er det da? Hva forteller ikke det om hva slags blikk en mann har da??

Det var visst på HeadOn Aune sand fant ut grunnen til at vi ikke trenger horehus i norge lengere, men for en som meg så blir jeg skikkelig flau på damers vegne.

Noen ganger har det faktisk blitt så ille at jeg skammer meg over damer når jeg er ute på byen, - at jeg blir flau meg på deres vegne liksom.

Det er en merkelig atferd iblant damer er at når dere er edru og såkalt ærlige så forteller dere meg hvor kostbare dere er og hvor dydige og prektige dere oppfører dere. Men når jeg hører historier fra den andre siden (fra menn og andre edru damer) som oppdager dere når dere er fulle så fremstår dere som fra en helt annen verden.

Kvinnen med englevinger og glorie har plutselig blitt en hydra. Sånn etter to tequilashot og blikk-kontakt med en jallabais som aune sand så er det horn og hale med en gang!

Er man kjendis eller damer tror han er kjendis eller attraktiv blandt andre mennesker så kan man vedde på at man ikke behøver anstrenge seg for å bli pult.

Faktisk blir man påspandert drikke og behøver ikke betale taxi hjem.

Noen her nevnte at broren til aune sand, en som ikke har vært sammen med en tv-2 vertinne eller tatt bilder av seg sjøl naken heter vebjørn. Vebjørn har nok ikke ligget med sekshundre kvinner, - kanskje han bare har fått femti hundre fordi han er broren til aune sand sånn som vi så noen kvinner allerede har begynt å sikle!?

Jeg er dame og kan ikke forklare fenomenet, skjønner meg ikke på det. Så det er ikke alle damer som kaster seg over Aune Sand, han har ligget med 600 og da er det jo en god del av oss damer som ikke har ligget med han og mange av oss som ikke har ligget med han har heller ikke noe ønske om å ligge med han.

Så ikke bruk begrepet dere damer, når det er et fåtall det dreier seg om i forhold til antall damer her i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det e rmer tacky at han dusjer så sjelden enn at han vissnokk har hatt seg med 600 damer.

Hvor mange damer har en mann på 40 år lov å ha på samvittigheten egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Nei, ville ikke ha ligget med Rune Rudberg eller Aune Sand. Ikke Tor Endresen heller, for den saks skyld. Norske kjentfolk er ikke så veldig hotte.

HAHAHA, kremen av norske kjekkaser må jeg si :ler:

For min del tror jeg nok at det er endel skryt + at å finne damer som vil kose sikkert ikke er vanskeligere for en mannlig kjendis enn det er for en kvinnelig kjendis å finne menn som vil det samme. Folk tiltrekkes vel av kjendisstatus uansett. Men kanskje damene er litt smartere enn å gå rundt og skryte av det? :klø:

Smaken er som baken, det kan jo til og med hende at noen syns disse mennene er ekstremt attraktive?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det e rmer tacky at han dusjer så sjelden enn at han vissnokk har hatt seg med 600 damer.

Hvor mange damer har en mann på 40 år lov å ha på samvittigheten egentlig?

Det som er aller mest ekkelt må vel være at han har pult sekshundre damer og at han ikke dusjer mer enn to ganger i måneden? Hvis ikke det forteller litt om damers smak og behag så veit ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke bruk begrepet dere damer, når det er et fåtall det dreier seg om i forhold til antall damer her i landet.

Når jeg bruker begrepet dere damer så er det fordi jeg snakker til dere damer omkring fenomenet at kvinner tydelig synes det er veldig attraktivt å ha sex med en kjendis kontra en vanlig mann.

Siden kvinner kjenner kvinner best så tenkte jeg at kvinner kunne svare på spørsmålet, - men det virker som om kvinner har minst like liten selvinnsikt og manglende forståelse for problematikken som det jeg har til å forstå motivene bak handlingene deres...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...