Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

sier han aune sand. Jeg synes hele fyren er skikkelig ekkel og jeg lurer fælt på hvordan damer veier hvem de vil ligge med. Når man tenker på at rune rudberg har ligget med over tusen så forteller det mest om hvordan kvinner er mer enn hvordan rune rudberg er.

http://www.seher.no/821432/aune-sand-hevde...t-med-600-damer

Er det det at det er en kjendis som gjør at dere blir våte i trusa? Eller er det det at det er en kar som har ligget med flere hundre andre kvinner som gjør at dere vil ha dem inne i dere?

Kanskje noen av kvinneguiden kvinnene kunne fortelle litt om hvorfor de opplever kjendiser som mer attraktive enn andre mennesker kun fordi de er kjendiser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen er bare ekstremt lett på tråden - hva hadde du tenkt om en dame som sa det samme?

Skrevet

Just. Mannlig utgave av krampeaktig Cecilie Kjensli. Fnis.

Skrevet

Enten mannen bløffer eller ikke faller han i allefall dypere og dypere. Syns faktisk synd i han.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jævla kødd! Han kunne godt ha delt med seg! :sur:

Gjest gjest- silje
Skrevet
Jævla kødd! Han kunne godt ha delt med seg! :sur:

Det er vel akkursat det han gjør? Deler bare med seg selv.

Skrevet

Hvis jeg skal svare for meg selv, er det det at han dusjer to ganger i måneden som gjør det.

Gjest Fugl Fønix
Skrevet

Jeg vil vel kanskje tro at i akkurat dette tilfelle så er det snakk om en mild overdrivelse...

Skrevet

Usj, hvordan har han klart å dratt 600kvinner?

Hadde det vært broren derimot (vebjørn) :sjarmor:

Skrevet

Aune Sand, ja. Tviler vel egentlig ikke på at han kan dra rimelig mange damer med bohem, kunstnersjel-pjattet sitt. Spesielt unge, naive jenter som tenker "oj, han ser meg, og han virker så følsom, , og han sier at han vil male meg( eller hva han nå gjør), og han er kjendis! -jippi!"

Jeg har observert hvordan en kjendis kan dra damer, og hvordan de plasserer seg i rommet for å bli sett. Ble sjokkert.

Han fortalte meg om hvordan damene nærmest kastet seg etter han, og det var ikke noe problem å få seg noe flere ganger for dag, hvis han hadde villet. Og jeg måtte jo forstå at for han som mann var det jo veldig vanskelig å si nei. Han kunne tydelig se at jeg gå faen i dette kjendiseriet, så han syns jeg så så grei ut å prate med, sånn at de andre damene lot han være i fred :roll: jadda, jeg lå ikke med han uansett.

Grunnen til at enkelte damer faller som fluer er sikkert at kjendiser har en egen glans, som en håper skal smitte over på en selv. Pluss at de er noe å fortelle venninnene.

Antallet han har ligget med, kan jeg aldri tenke meg at noen vil finne tiltrekkende.

Gjest magneta
Skrevet

Nå er det mer enn 1600 damer i dette landet da, og det vil jo si at flesteparten av damene ikke har ligget med verken Aune Sand eller Rune Rudberg, og en god del har sannsynligvis ikke noe ønske om det heller.

Å velge mellom disse to mannebeina blir som å velge mellom pest eller kolera etter min oppfatning. Rune Rudberg sier at han sannsynligvis ikke har hatt så mange damer men at han bare kom med en flåsete bekreftelse da en intervjuer kom med påstander om de tusen damene. Det spiller forsåvidt ingen rolle hvor mange de har ligget med for min del for jeg har ikke lyst på noen av dem.

Tenk på den sengepraten mr. Sand varter opp med da (bruk fantasien), bare å høre han på tv eller lese et intervju med han er jo fullstendig avtennende. :ler:

Gjest No wonder woman
Skrevet (endret)
sier han aune sand. Jeg synes hele fyren er skikkelig ekkel og jeg lurer fælt på hvordan damer veier hvem de vil ligge med. Når man tenker på at rune rudberg har ligget med over tusen så forteller det mest om hvordan kvinner er mer enn hvordan rune rudberg er.

Er det det at det er en kjendis som gjør at dere blir våte i trusa? Eller er det det at det er en kar som har ligget med flere hundre andre kvinner som gjør at dere vil ha dem inne i dere?

Kanskje noen av kvinneguiden kvinnene kunne fortelle litt om hvorfor de opplever kjendiser som mer attraktive enn andre mennesker kun fordi de er kjendiser?

Nå må du slutte å være så naiv. Aune Sand er jo kongen over alle konger når det kommer til å bløfffe. Han er en pr. mann. Nå begynner det å bli lenge siden han snakket om denne mannen som stjal malier rett foran nesen hans mens han sjekket opp damer. Trodde du på den historien også`?

Endret av No wonder woman
Skrevet

bare lurer på hvordan han har holdt tellinga på alle damene.

Har han streker i taket for hver dame?

Laget et hakk i senga?

La et kronestykke i et glass?

:klø:

Gjest sjampis
Skrevet

Laget et hakk i senga?

Han må ha en solid seng da.... :ler: Jeg tror det ligger en betydelig overdrivelse av antall damer her, han har det med så snakke i store ord.

Skrevet

Laget et hakk i senga?

Jeg tenker meg at han er typen til å ha en liten bok der han skriver en generell beskrivelse av natten, gir karakter, og så koser han seg med å sitte å minre.

Skrevet

Det har ikke falt deg inn at disse mennene har skrytt på seg alle disse damene da?

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Nei, ville ikke ha ligget med Rune Rudberg eller Aune Sand. Ikke Tor Endresen heller, for den saks skyld. Norske kjentfolk er ikke så veldig hotte.

Aune Sand finnes i grunnen ikke sexy eller tiltrekkende, så dette må være damer som liker ham (det er jo noen for alle).

Merkelig fyr. Som om det er noe å fortelle. Det er bare ekkelt å vite om hvor mange en mann har ligget med. Det er også helt uinteressant. Og veldig fjortizz.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
Jeg tenker meg at han er typen til å ha en liten bok der han skriver en generell beskrivelse av natten, gir karakter, og så koser han seg med å sitte å minre.

HAHA! :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...