Gå til innhold

Beskriv Drømmejenta!

Fremhevede innlegg

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Dere mannfolk får ta med hele "pakka" eller ende opp som steinar, sikklende på et kvinneforum!

Det er da bare fint at det er menn her, det burde komme mange flere voksne single menn hit - normale, vel og merke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hihi så sant så sant, selv har jeg små å på bakrunn av andre tråder så liker ikke menn puppene mine heller...hmmm de liker ikke stor og de liker ikke små, kanskje menn egentlig ikke liker pupper i det heletatt :klø:

Dere mannfolk får ta med hele "pakka" eller ende opp som steinar, sikklende på et kvinneforum!

Så hyggelig du er ;) hehe

Kan godt hende at jeg hadde likt puppene dine - men det har du ikke tenkt på!

Gjest brutal_mann
Skrevet
Noterer at både menn og kvinner vil ha damer med små pupper... :trist:

Noen av oss driter i størrelse og søker følsome pupper.

Skrevet

Drømmekvinnen min er: lav med glimt i øyet. Verken for tynn eller for tykk, men bør trives i egen kropp for det er virkelig sexy. Vil ha lengde på håret, farge på hud/øyne/hår er ellers ikke relevant. Synes det er veldig tiltrekkendes med kvinner som ler, så at hun har en smittendes latter er det heller ikke en u-ting, og som de andre før meg, vil nok helst ikke at hun skal ha for store pupper.

Skrevet
vil nok helst ikke at hun skal ha for store pupper.

Aha! Hva var det jeg sa? Hva med store pupper som kan få orgasme? :kul:

Skrevet

Ja, det er jo da veldig bra for deg selv i hvert fall ;) hehe

Gjest brutal_mann
Skrevet (endret)

*Venter på PM med oppmøtested og klokkeslett* Bedre kan det ikke bli!

Dette _er_ faktisk veldig langt på vei mot drømmedama. Legg til at hun har en jordnær personlighet, ikke er smellfeit, har gjennomsnitelig utseende eller bedre og du er i mål.

Men om jeg kan forelske meg i henne, nei det vites jo aldri :sukk:

Endret av brutal_mann
Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Du gir jo alle frokost, så da merker de vel ingen forskjell på at de bare er hos deg for sex eller for noe mer, som et forhold.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Du gir jo alle frokost, så da merker de vel ingen forskjell på at de bare er hos deg for sex eller for noe mer, som et forhold.

Gjør jeg? :klø:

Tro meg, den kvinnen som ikke legger merke til at jeg er forelsket i henne bør begraves hurtig da hun har vært død over lengre tid.

Gjest Gjest_mmann_*
Skrevet

Jeg hadde ingen spesielle krav utenom:

- Normal bygd. Fete damer er ekkelt

- Ha litt hår på toppen. Vent til dere blir bestemødre før kort frisyre..

- Kunne kle seg som en kvinne. Kjoler er snacks. Guttejenter er bånn i bøtta

- Ikke for mye sminke. Likte helst å sjekke damer som ikke var synbart sminket pga endel trolleopplevelser dagen derpå.

- Kunne snakke med en mann uten "fnis,fnis"

- Kunne snakke med en mann uten å virke for kald og avvisende. Mange damer tar på seg en kunstig fasade under de første samtalene som er ikke akkurat tiltalende.

- Unngå å være totalt dritings de første gangene

- Ellers bare prøve "å være seg selv"

Ikke noen fasit på noe her, men jeg må si at kvinner som fremstår som mer tradisjonelle var mer tiltalende i mine øyne. Disse utagerende kvinnemenneskene som går berserk i fylla samt blir verbalt grisete i sammen med venninnene sine er ytterst lite tiltalende.

Gi meg en varm og omtenksom dame som gir mannen passelig oppmerksomhet og jeg er i himmelen....

Skrevet
*Venter på PM med oppmøtested og klokkeslett* Bedre kan det ikke bli!

Dette _er_ faktisk veldig langt på vei mot drømmedama. Legg til at hun har en jordnær personlighet, ikke er smellfeit, har gjennomsnitelig utseende eller bedre og du er i mål.

:sexy: Du er nå søt da, din luring!

Bemerk, forbeholder meg retten til å kalle brutale menn søte. Det har de bare godt av!

Gjest brutal_mann
Skrevet
:sexy: Du er nå søt da, din luring!

Bemerk, forbeholder meg retten til å kalle brutale menn søte. Det har de bare godt av!

Bare husk at her i gården praktiseres regelen "Likhet for loven" :cool:

Skrevet
Noterer at både menn og kvinner vil ha damer med små pupper... :trist:

:klappe: Flinkejenta :)

Så fikk du lagt inn små beskjeder om dine store og følsomme pupper.. Takk for opplysningen KateW :) Nå tror jeg at jeg må trekke meg stille tilbake for å fantasere og drømme om deg, du er jo bare heeeelt utrolig flott.

:ironi:

Skrevet
:klappe: Flinkejenta :)

Så fikk du lagt inn små beskjeder om dine store og følsomme pupper.. Takk for opplysningen KateW :) Nå tror jeg at jeg må trekke meg stille tilbake for å fantasere og drømme om deg, du er jo bare heeeelt utrolig flott.

:ironi:

For alt du vet er jeg en mann fra Trøgstad med hengebart, nebbtenner og kroppslukt som en sel. Dersom jeg vil sitte på nettet og legge ut om mine fantastiske pupper, så er det selvsagt ment dønn alvorlig og helt uten glimt eller ironi...

Skrevet (endret)
For alt du vet er jeg en mann fra Trøgstad med hengebart, nebbtenner og kroppslukt som en sel. Dersom jeg vil sitte på nettet og legge ut om mine fantastiske pupper, så er det selvsagt ment dønn alvorlig og helt uten glimt eller ironi...

De - puppene altså, ikke hengebart og nebbtenner - høres jo veldig interessante ut i hvert fall ;) hehe

Endret av Steinar40
Gjest Gjest_mann44_*
Skrevet

Drømmedamen er intelligent, varm og omtenksom med et aktiv og sunt liv, som synes på kropp og sjel. Hun er mellom 30 og 40, glad i barn og liker mye sex.

Skrevet
Drømmedamen er intelligent, varm og omtenksom med et aktiv og sunt liv, som synes på kropp og sjel. Hun er mellom 30 og 40, glad i barn og liker mye sex.

Får håpe du er han jeg dater da... :)

Skrevet

Det var fint sagt!

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Det var fint sagt!

Ja, absolutt. Høres ut som min nåværende date.

Skrevet

Min drømmedame skal ha følgende:

Langt mørkt hår, brunt eller svart.

Slank, og skal trene like ofte som meg. Eg er godt trent og vil ha kjæreste som er det også.

Ho skal han en glød og utstråling, og i mine auger vere vanvittig vakker.

Nydelig smil, gnistrende auger.

Som sanger, så må eg ha ei dame med samme lidenskap for musikk som meg, for å forstå betydninga, og dele det største i livet.

Må ha lyst på fleire barn.

Må vere over middels intelligent, må ha pågangsmot, god egenmotor, god sjølvtillit og evne til å få til det ho vil, når ho vil.

Ho skal støtte meg, få meg til å føle meg som en konge, og eg ho som ei dronning.

Ho skal gjere meg grisekåt og elske å ha sex med meg.

Store nok pupper til å ta tittyfuck

Stor humor, og sjølvironi. Må ha det for å overleve med meg.

Må like å reise, og bli med på konserter.

kunne vel skrevet 10 sider :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...