Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Beskriv drømmejenta deres!!! Og skriv hvordan type gutt du er (eks fra byen, bygda etc) Morro å høre sannheten, og ikke bare hva media og div kvinne blader mener
Steinar40 Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Beskriv drømmejenta deres!!! Og skriv hvordan type gutt du er (eks fra byen, bygda etc) Morro å høre sannheten, og ikke bare hva media og div kvinne blader mener Jeg har beskrevet meg selv i en annen tråd her hehe Drømmejenta mi er rundt 35 år, snill, trofast, passe søt og pen, og hun elsker MEG og bare meg for alltid! Naturlig slank kropp - men gjerne skikkelig timeglass-fasong hehe Men hvor gjemmer ho seg hen lurer jeg på!!???
Gjest Gjest_Prestekrage_* Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Farge på hår, hud, øyne, er egentlig irrelevant, det samme er høyde, lepper, pupper osv. til en viss grad, men jeg må selvsagt finne kombinasjonen tiltrekkende, tenner på timeglassform, er m.a.o. an assman. Det jeg faller for er et lurt smil, et smil som om man betrakter noe som er hemmelig, da blir jeg nysgjerrig over hva man smiler for. Da har vedkommende min fulle oppmerksomhet...
Gjest KateW Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Men hva skal dere med drømmejenter? Er de over puberteten år, så er de vel strengt tatt drømmedamer, eller drømmekvinner?
Gjest Gjest_Prestekrage_* Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 Ja og nei, for min del teller nysgjerrig mye, at de ikke er helt låst i et spesiellt tenningsmønster/ fetish. Hun bør inneha shosin, verste er en blasert ekspert.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #6 Skrevet 25. august 2009 Men hva skal dere med drømmejenter? Er de over puberteten år, så er de vel strengt tatt drømmedamer, eller drømmekvinner? Drømmejenta og drømmedama/kvinne er vel så og si det samme vel..... Tror folk skjønner ;P
Steinar40 Skrevet 25. august 2009 #7 Skrevet 25. august 2009 (endret) Men hva skal dere med drømmejenter? Er de over puberteten år, så er de vel strengt tatt drømmedamer, eller drømmekvinner? Heh? Herlighet, man har da noen individuelle "krav" eller i hvert fall preferanser da. Har ikke du det til en mann? Og har du ikke sett "lista" mi under tråden "Jeg vil ha denne jenta" eller? hehe Men okay - i mine øyne er jente = kvinne = dame = kvinnemenneske = kvinnfolk = hunkjønn ...... Endret 25. august 2009 av Steinar40
Gjest KateW Skrevet 25. august 2009 #8 Skrevet 25. august 2009 Har ikke du det til en mann? Nettopp Mann, ikke Gutt... Jeg liker at de har kommet i puberteten...
Steinar40 Skrevet 25. august 2009 #9 Skrevet 25. august 2009 Nettopp Mann, ikke Gutt... Jeg liker at de har kommet i puberteten... Guttunge --> gutt --> mann. I puberteten er man gutt - deretter mann Jeg er et ekte mannfolk hehe
Gjest KateW Skrevet 25. august 2009 #10 Skrevet 25. august 2009 Nettopp, og da er vel jente det samme som gutt, altså før puberteten. Så man har ikke drømmejenter som mann, men drømmedame, eller drømmekvinne... (Hvor irritert er Steinar nå... )
Steinar40 Skrevet 25. august 2009 #11 Skrevet 25. august 2009 Nettopp, og da er vel jente det samme som gutt, altså før puberteten. Så man har ikke drømmejenter som mann, men drømmedame, eller drømmekvinne... (Hvor irritert er Steinar nå... ) Jeg er et utpreget ildtegn - så prøv å gjett! haha Neida. Jeg tok poenget ditt og endret faktisk akkurat tråden fra "Jeg vil ha denne jenta" til "Jeg vil ha denne dama". Flink?
Gjest KateW Skrevet 25. august 2009 #12 Skrevet 25. august 2009 Svært stolt av Steinar! Da skal jeg lese den tråden...
leon85 Skrevet 25. august 2009 #14 Skrevet 25. august 2009 Rent utseendemessig er hun slank, men har fortsatt former (ikke for store pupper). I tillegg må hun være relativt høy. Jeg er 1.95, så om hodet hennes 'glir' rett under haken min når jeg holder rundt henne er hun perfekt, hmmm:)
moki Skrevet 26. august 2009 #15 Skrevet 26. august 2009 kan jeg få skrive her selv om jeg ikke er mann? drømmejenta mi er søt og kreativ, feminin og har ofte på seg kjole. hun er åpen og engasjert. hun stemmer ikke frp eller høyre. ikke for tykk og ikke for tynn, ikke veldig store pupper. hun bryr seg om mennesker og miljø. hun er smart. hun liker å holde hender og er flink å bake, særlig grove rundstykker.
Gjest KateW Skrevet 26. august 2009 #16 Skrevet 26. august 2009 Noterer at både menn og kvinner vil ha damer med små pupper...
Gjest Gjest_Gina_* Skrevet 26. august 2009 #17 Skrevet 26. august 2009 Noterer at både menn og kvinner vil ha damer med små pupper... nei nei nei KateW! Av erfaring vet du vel bedre enn det!??
Gjest KateW Skrevet 26. august 2009 #18 Skrevet 26. august 2009 nei nei nei KateW! Av erfaring vet du vel bedre enn det!?? Selvsagt vil vi med store pupper legge merke til de som sier de ikke liker det, og de med små pupper legge merke til de som ikke liker det. Også kan vi da trekke vår feminine konklusjon, basert på kvinnelogikk og si at: MENN LIKER IKKE MINE PUPPER!
Steinar40 Skrevet 26. august 2009 #19 Skrevet 26. august 2009 Selvsagt vil vi med store pupper legge merke til de som sier de ikke liker det, og de med små pupper legge merke til de som ikke liker det. Også kan vi da trekke vår feminine konklusjon, basert på kvinnelogikk og si at: MENN LIKER IKKE MINE PUPPER! Kan ikke uttale meg om puppene dine før jeg har sett og kjent på dem etc. Sånn er det vettu. Men du får bare si fra hvis du vil ha en virkelig ekspert uttalelse hehe
Gjest Gjest_gina_* Skrevet 26. august 2009 #20 Skrevet 26. august 2009 Selvsagt vil vi med store pupper legge merke til de som sier de ikke liker det, og de med små pupper legge merke til de som ikke liker det. Også kan vi da trekke vår feminine konklusjon, basert på kvinnelogikk og si at: MENN LIKER IKKE MINE PUPPER! hihi så sant så sant, selv har jeg små å på bakrunn av andre tråder så liker ikke menn puppene mine heller...hmmm de liker ikke stor og de liker ikke små, kanskje menn egentlig ikke liker pupper i det heletatt :klø: Dere mannfolk får ta med hele "pakka" eller ende opp som steinar, sikklende på et kvinneforum!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå