Gå til innhold

55 min til flyskifte på gardermoen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Skal skifte fly på gardermoen og er i ferd med å kjøpe en billett som gir meg kun 55 min tid til skifte (søkemonitoren ga meg dette alternativet). er det for kort tid?

raskt svar er hyggelig!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei.

Skal skifte fly på gardermoen og er i ferd med å kjøpe en billett som gir meg kun 55 min tid til skifte (søkemonitoren ga meg dette alternativet). er det for kort tid?

Hehe, du får nok vente på svar, folk har mye å gjøre på hverdagen vettu ;)

Uansett, som regel går 55 min bra selv om det anbefales rundt 1,5 t. Men det er jo likevel litt knapt, og om det blir litt forsinkelser på inngående flygning til Gardermoen kan det skjære seg litt. Og så kommer det an på hvilket selskap du flyr med. Er "transits" inkludert, dvs. de tar seg av bagasjen så du slipper å ta den med ut og så sjekke den inn på nytt igjen?

Skrevet (endret)

Hvor farlig er det om du mister flyet til utlandet da? Jeg hadde satse på det om det ikke er så farlig og du reiser med et flyselskap som fikser ny flybillett til deg om det går galt. Hvis det er krise om du mister flyet ville jeg satset på noe annet...

Endret av Convallaria_
Skrevet

Når du ikke har koffert går det helt greit, hadde ikke nølt med å bestille.

Skrevet

Tråden er ryddet.

- Nigo (mod)

Gjest Nysjerrigpeik
Skrevet

Søkemonitor?

Søkemotor?

Hei.

Gjest flyfilla
Skrevet
Hei.

Kjøper du rett av flyselskapet er dette helt kurant :)

Kjøper du av et annet selskap (som f.eks expedia eller lignende) er det verre. Pleier å gå greit hvis det er samme selskap du skal fly med videre. Ellers dekker reiseforsikringer forsinkelser, men der krever de at det er beregnet 1 time transfer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...