Gjest Gjest_linn_* Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 er det vondt når man tissa når du har urininfeksjon?
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Ja, det er pokker så vondt! Og så stinker pisset
Bestee Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Trenger ikke være vondt. Har akkurat hatt UVI og jeg merka det ikke når jeg tissa, men hadde ubehag nederst i magen. Er veldig forskjellig fra person til person.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 De gangene jeg har hatt det har jeg hatt alt fra sviing til skikkelig vondt når jeg har tisset. Men det har ikke luktet noe spesielt av urinen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå