Gå til innhold

Får merkelige mailer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får noen merkelige mailer. Det kan dreie seg om rundt 50 stk daglig. På emne så står det : Delivery Status Notification (Failure)

Selve mailen består av dette:

Re: Best inviter.

C'est le salut de Eiorder LTD., L'un des gros grossiste et détaillant d'électricité en China.We vendent principalement des produits électriques comme les appareils photo numériques, mobiles, TV LCD, Xbox, PC portables, DV, Mp4, GPS, de guitare électrique. Visiter s'il vous pla?t notre site Web: <www,besterorder,com > de trouver quelque chose vous intéresse mai et s'il vous pla?t nous contacter librement si vous avez des questions, nous vous offrons des prix plus compétitifs et les meilleurs services de coopération commerciale avec votre entreprise.

Site WEB: www,besterorder,com

MSN :[email protected] ou par courriel :[email protected]

Tel: +8610 86079165 Fax:+8610-86188165

Merci et meilleures salutations.

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg får alle disse mailene. Er det noen andre som får slike mail, og hva kan jeg gjøre for å få slutt på dette? Har prøvd å sende en mail til denne mai.adr [email protected] for å få en slutt på det, men til ingen nytte.

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Å forfalske avsender adresse er ikke vanskelig. Noen sender spam og har satt deg som avsender. Når e-poster da ikke kommer frem så går de i retur til deg. Verre er det ikke.

eneste du trenger å bekymre deg for er at du får søppel i innboksen din. Og... det er IKKE lurt å svare påspam! Da får spamerne bekreftet at din adresse er aktiv, og de vil plage deg enda mere med mer søppelpost.

Skrevet
Å forfalske avsender adresse er ikke vanskelig. Noen sender spam og har satt deg som avsender. Når e-poster da ikke kommer frem så går de i retur til deg. Verre er det ikke.

eneste du trenger å bekymre deg for er at du får søppel i innboksen din. Og... det er IKKE lurt å svare påspam! Da får spamerne bekreftet at din adresse er aktiv, og de vil plage deg enda mere med mer søppelpost.

Takk for svar.

Ser ut til at dette er noe jeg må leve med. Synes det er ubehagelig at jeg har fått spørsmål fra noen av mine kontakter om hva dette er, å derfor var jeg så dum å svare på den mail.adr.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Takk for svar.

Ser ut til at dette er noe jeg må leve med. Synes det er ubehagelig at jeg har fått spørsmål fra noen av mine kontakter om hva dette er, å derfor var jeg så dum å svare på den mail.adr.

Fra dine kontakter? :klø:

Har du og dine kontakter et MSN virus kanskje?

Skrevet
Fra dine kontakter? :klø:

Har du og dine kontakter et MSN virus kanskje?

Har ikke virus så vidt jeg vet. Mailen fungerer som den skal bortsett fra disse merkelige mailene jeg får, å som tydeligvis sendes til mine kontakter i mitt navn. Vurderer å bytte ut hotmail med en annen mail - selv om det blir litt jobb da m.t.p å varsle alle kontaktene mine og sende over mail jeg tar vare på. Noen du kan anbefale?

Gjest brutal_mann
Skrevet
Har ikke virus så vidt jeg vet. Mailen fungerer som den skal bortsett fra disse merkelige mailene jeg får, å som tydeligvis sendes til mine kontakter i mitt navn. Vurderer å bytte ut hotmail med en annen mail - selv om det blir litt jobb da m.t.p å varsle alle kontaktene mine og sende over mail jeg tar vare på. Noen du kan anbefale?

Du har nok virus på din maskin. Virker slik ut fra hvordan du beskriver problemene.

Kast Windows mskinen og kjøp deg en maskin fra apple. Eventuelt finn en kompis som digger Linux og kan gi deg en hånd med det.

Som alternativ til Hotmail vil jeg anbefale Gmail.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...