Brownie Skrevet 8. august 2003 #21 Skrevet 8. august 2003 Fikk det samme...- og kjenner heller ikke sangen... Hei, jeg fikk også denne. Sangen er filmmusikk hentet fra Charlie's Angels 1 - ordentlig farsott en periode Beskrivelsen passer forøvrig til meg, rent bortsett fra det med beundrende blikk - har jo ikke øyner i nakken heller ... elsker å danse når jeg går ut eller er på fester Brownie
Gjest Alive Skrevet 8. august 2003 #22 Skrevet 8. august 2003 Din sang er James Browns I Feel Good Du lever livet til det fulle og sprer glede rundt deg. I allefall hvis du lar denne sangen styre deg.
Grooo Skrevet 11. august 2003 #23 Skrevet 11. august 2003 Ugg... Samme som Barbie og Tittipus her... Din sang er D.D.E.s Det går likar no Du er en ekte representant for folket, tar den ordentlig ut på fest og har et positivt syn på livet. Hehe... *kremt* Jaja, er jo... hm... tja... hehe.... *host-hark*
Tusenfryd Skrevet 11. august 2003 #24 Skrevet 11. august 2003 Enslig liten glamourdronning jeg, da... Din sang er Abbas Dancing queen Alle har godt av litt glamour i hverdagen. Med denne sangen som ledesnor blir du en discodronning eller -konge som sprer litt glitter til hverdags og fest.
Ingeborg Skrevet 11. august 2003 #25 Skrevet 11. august 2003 I feel good! Kjenner meg litt igjen i den sangen, ja...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå