Gjest Rettpåsak Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Sliter med veldig rennende nese og tette bihuler. Først trodde jeg dette var pollen, men sjekka pollenvarsel.no, og det viste seg at pollensesongen var over. Bruker Avamys for å åpne bihulene, egentlig skal man kun bruke 2 spray i hvert nesebor, men jeg har brukt 4-5 spary i hver nesebor. Kan dette ha ødelagt bihulene mine på noen måte? Synes det er rart at nese skal være så innmari rennende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå