Gå til innhold

KG nærmer seg.....


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

bruker nr. 1000. Kanskje man skulle gi en premie til den som blir nr. 1000 for på den måten oppfordre folk til å registrere seg?

Bare en tanke!

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for å provosere, bare for å spørre: hvorfor reageres det så sterkt på anonyme? Vi er jo skjult bak nick alle sammen, og hvis noen av oss skulle gjort noe galt så har jeg forstått det slik at redaktør kan spore oss opp likevel med ip-adressene. Jeg har også selvsagt lest tråder hvor det blir litt forvirrende med mange anonyme, men er det den eneste grunnen til at enkelte blir ganske så irritert på anonyme?

Jeg har selv skrevet innlegg anonymt.. fordi nicket mitt likevel blir så personlig at jeg ikke fikser å spørre om altfor personlige ting uten å gjemme meg enda litt mer. Jeg har erfart at internett verden ikke alltid er så stor og Cassandra vil være veldig lett gjennkjennelig for de som kjenner meg.. enten i RL eller i internett verden.. Jeg SVARER derimot aldri på innlegg anonymt...

*bare lurer*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger er det nødvendig å være anonym, fordi mange vet nicket mitt, og det kan være veldig personlige ting. Går det da an å ha to nick? Ett for det sensitive...? I det gamle kunne man vel kalle seg hva man ville, og da fik iallefall de andre et navn å forholde seg til.

Men dette er jo ikke det som irriterer mest. Det er feigt å angripe noen under "anonym", fordi man da unndrar seg "ansvar" for sine slengbemerkninger, og vanskelig kan bli irettesatt eller svart ordentlig av den som blir angrepet. De som angriper slik grenser alltid opp mot den typen personangrep som KG ikke godtar. Noe bør definitivt gjøres med dette. Man kunne for eksempel måtte registrere seg, men kunne operere med mer enn ett nick? Jeg er bombesikker på at den verste skittkastinga ville fordufte da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville vært en god idè, Milla! icon_biggrin.gif

Det vil helt sikker oppfordre flere til å

registrer seg, noe som ville vært en fremgang her på KG!

Jeg mener at alle disse "anonyme" burde skaffe seg ett nick og stå for det de sier!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å la være å registrere seg.

Likvel, det er mulig å være anonym selv om man registerer seg også.

Det kommer an på hvilket nick man velger, og på hvor mye man tar med i profilen.

Det som er litt vanskelig med de som er fullstendig anonyme er nettopp den forvirringen som oppstår når man ikke vet hvem som har skrevet hva.

Da vet man ikke hvem man skal svare.

Greit å ha en "addresse" å stile svaret til.

Jeg har selv lagt merke til at personangrep/trakkaseringer som oftes kommer fra anonyme som ikke en gang har et lite nick med i innlegget.

Hvis slike ting tar overhånd, KAN det ende med tvungen registring, noe Gry har tatt opp før, i det gamle forumet.

Enten man er registrert eller ikke, er det hver enkelt brukers ansvar at en ikke kommer med innlegg som gjør forumet utrivelig.

Ikke sant? icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det burde vel egentlig gå an å klare å registrert seg uten noen premie også...

Synes det er litt rart med utsagn som går på hvor feige folk er som "gjemmer seg ved å være anonym" - vi er jo alle anonyme.

Men nick er veldig veldig mye greiere for å holde styr på svarene, og det er jo ingen stor sak å opprette heller.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ihvertfall forferdelig irriterende når det er opptil flere "anonyme" i samme tråden. Skal du svare, så er det jo ingen som vet hvem anonym du egentlig svarer!

Det er spesielt i tråder der anonyme slenger dritt eller driver med hardbarka provosering, hvor det reageres tror jeg, fordi man da ikke har noen å "bli sint på"... man har liksom ingen nick eller bestemt man kan ta igjen med, eller "snakke til rette"

forferdelig irriterende!

Vekk med anonyme!!! icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som egntlig hadde vært tingen, dersom jeg forstår dere rett er og gjøre slik som det er på DOL (DoktorOnLine). Der er ALLE registrert med nick, men en kan endre nicket sitt for et innlegg og en kan poste det som anonym. Samtidig som webmaster vet hvem som svarer/skriver alle innlegg. (var det noen som skjønte hva jeg mente..??)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg er veldig for at det skal være tvungen registrering på KG, så slipper man at "anonyme" kommer med slengbemerkninger og sure utsagn. Ett eksempel på det siste var nok en "anonym" inne på graviditet. En som kalte seg "Linn" hadde noen spørsmål om abortpillen, det kun fikk til svar var "hvorfor vil du ta abort". Og den type frekkheter kan vi klare oss godt uten her på KG.

I utgangspunktet er vi jo alle anonyme, helt enig i det, men det å holde styr på alle "anonyme" som ikke engang skriver ett navn som sign. blir helt håpløst. Skal KG bevares som ett unikt sted å diskutere på er vi nødt til å holde en viss orden.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man innfører tvungen registrering så bør man også innføre tvungen IQ-test!

Ooops - men da blir nok ikke jeg medlem lenger...icon_biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg er så himla lei av dette emnet. Det kommer opp med igjen og igjen og igjen, og det er alltid de samme personene, med de samme argumentene.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er også et "problem" for meg...Dvs at jeg omtrent ordrett husker alt jeg tidligere har skrevet og skriver det samme oppatt....så kjedelig da icon_biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Du må skrive under med et navn nederst før du sender.

Er enig at det er tungvint å svare på anonyme innlegg. Det blir siste anonym, anonym først, og sinte anonym,og alle div. anonyme.

Når du svarer på et nytt innlegg, så kan du skrive eks.tallet bak? skjønner?

Det er mange reg. som er på andre tråder og spør om div. ting og vil være anonym.

Anonym 2 ( er reg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, ikke noe annet enn en velkomstmail, som sikkert alle andre får! Men det gjør ingenting! Jeg har jo æren av å være nummer 1000!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...