Gjest Meg:) Skrevet 28. juni 2008 #161 Del Skrevet 28. juni 2008 Jorånd, Laudith, Hedløy, Osenia, Indianna, Jørgine/a, Serina/e, Orkane, Kiruna, Storma, Håvarda, Bårdanna, Teodora, Tilla, Konstanse, Millie, Maren, Lagerta, Dordi, Durdei, Gjertine, Alida, Sigrun Noen er klart finere og noen får meg bare til å le Noen er svært sjeldne, andre kjente, men ikke mye brukte.. Oprah Aida Lilla Rosa Guri Malla Noen kombinasjoner bør man kanskje holde seg unna Aida synes jeg er veldig pent Særlig som første fornavn, f.eks. Aida Isabell, eller Aida Elise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2008 #162 Del Skrevet 29. juni 2008 Etter å ha lest hele tråden her, ser jeg at mitt favorittnavn ikke er nevnt. Møtte ei jente som heter Othelia (ikke Othilie, Otilie eller Ophelia ) og synes dette navnet er utrolig nydelig. Tror det er et gammelt norsk navn? Jenta selv var strålende fornøyd med navnet sitt og har fått masse positive tilbakemeldinger, selv om selvsagt noen voksne synes navnet er "rart". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butterfly87 Skrevet 29. juni 2008 #163 Del Skrevet 29. juni 2008 Vet ikke hvor skjelden det er,men syntes Evelina er fint:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. juni 2008 #164 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg synes Oleanna er et fint navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ohyez Skrevet 1. juli 2008 #165 Del Skrevet 1. juli 2008 Kjenner noen som heter Tale, også kombinasjonen Tale Abelone er veldig uvanlig. Syns et litt stillig jentenavn er Tone Rose. Sier du det litt fort høres det ut som eventyr navnet Tornerose. Sol er også flott men vet ikke om det er lovlig. Hva sier du til det? Sol er lovlig. Samboeren til min bror heter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linel Skrevet 1. juli 2008 #166 Del Skrevet 1. juli 2008 Teresia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miramiss Skrevet 2. juli 2008 #167 Del Skrevet 2. juli 2008 Vet om ei som heter Katea, og ei som heter Ærle til mellomnavn. Spesielle navn jeg aldri før hadde hørt. Det første i kombinasjon med navnet Tiril. Charlen er vell kanskje også et sjeldent navn, og Frid..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 2. juli 2008 #168 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg liker godt disse navnene: Freyde Livia Elvine Thalia Teie Hennie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2008 #169 Del Skrevet 23. juli 2008 jeg kjenner noen som heter Lennisore men hun er utenslans da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Åse_* Skrevet 4. desember 2008 #170 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg er tante til ei som heter Sylvelin:) Det er veldig spesielt syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenen Skrevet 4. desember 2008 #171 Del Skrevet 4. desember 2008 liker: Selma Salma Lilja Selene Becca Signe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. desember 2008 #172 Del Skrevet 4. desember 2008 Hva med Ølborg? en av oldemødrene mine het det.... Isis synes jeg er utrolig fint og spesielt. Har en venninne som heter det, hun er oppkalt etter en dronning fra Egypt.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dåsa Skrevet 4. desember 2008 #173 Del Skrevet 4. desember 2008 Holdt på å foreslå Leah Isadora, men så kom jeg på hvor jeg hadde hørt det før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dåsa Skrevet 4. desember 2008 #174 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Jade Felin Jade.. Det er sikkert egentlig fint, men jeg tenker bare på sjokoladen!! Endret 4. desember 2008 av Dåsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leileen Skrevet 21. januar 2009 #175 Del Skrevet 21. januar 2009 Kjenner ei som skulle hett Sjur Pedro om hun ble gutt. Heldigvis at hun ble jente! Ei godt voksen dame fra bygda het Fay Katja, men byttet selv navn til Fyttikatta ettersom hun likevel ble kalt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fløtepia Skrevet 21. januar 2009 #176 Del Skrevet 21. januar 2009 tanta til ei jeg vet om har kalt veslejenta si for andrine indiana.. andrine er jo et veldig fint navn, men indiana? har aldri hørt det før =P ellers så liker jeg Tomine, Mariel (uttales mAriel), Mariella, Alina.. vet ikke hvor uvanlige disse er da ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. januar 2009 #177 Del Skrevet 21. januar 2009 Indiana er visst et gammelt norsk navn faktisk - som betyr "kvinne fra India" Men de fleste tenker nok heller på delstaten i USA Ikke et navn jeg ville valgt gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sans Skrevet 21. januar 2009 #178 Del Skrevet 21. januar 2009 Ellisiv eller evt Ellisif Det er det fineste pikenavnet jeg vet om! Og ikke akkurat mange som heter det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 21. januar 2009 #179 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg er så glad i jentenavn jeg. Skal ikke ha barn selv enda, men liker å tenke på jentenavn likevel. Er godt å være litt forbredt også Vet dere om noen uvanlige jentenavn da? Ser det har vært en tråd om uvanlige guttenavn så. Kan jo nevne et uvanlig jente navn. Ilvie Har aldri hørt det navnet før. Syns det er veldig fint Jenta som het det var veldig søt og det hjelper også Andrianna og synne, selma. Eirin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly80 Skrevet 21. januar 2009 #180 Del Skrevet 21. januar 2009 Om du vil ha uvanlige navn så kommer det noen her: Skjalvor, Signora, Andora, Hilveig, Hagny, Igny, Doris, Svanaug... Om du vil ha noen skjeldne og vakre; Iris, Astrid, Ylva, Luna, Solveig, Astrid og Solveig er det mange som heter:) Runa er fint:) og Ella... men jeg er generelt svak for -a endinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå