Gjest Coolaid Skrevet 17. august 2003 #81 Del Skrevet 17. august 2003 Kjenner noen som heter Tale, også kombinasjonen Tale Abelone er veldig uvanlig. Syns et litt stillig jentenavn er Tone Rose. Sier du det litt fort høres det ut som eventyr navnet Tornerose. Sol er også flott men vet ikke om det er lovlig. Hva sier du til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2003 #82 Del Skrevet 17. august 2003 Hva med Runa? Det heter jeg.. Eller Rina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mina-mor Skrevet 17. august 2003 #83 Del Skrevet 17. august 2003 Mille Eira Saga Olea Bera Minea Timea Lova Emmeline Wilma Juni Moa Sanna Norea Wilhelmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 17. august 2003 #84 Del Skrevet 17. august 2003 Juni Da kom jeg på enda flere Vår April Mai Sommer Juni June Juli Augusta Nelly Esther Esther Olivia Anna Kristine I familien vår har vi: Gonhild Karete Maret Hildur Børgny Svalaug Bærglijot Vet ikke om alle de er så mye bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimmi Skrevet 17. august 2003 #85 Del Skrevet 17. august 2003 nå er vel vi ferdige med barnelagingen tror jeg... men skulle vi få ennå en liten pike ville jeg kjempet hart for å få kalle henne mina. det er vakkert (også passer det fint med navnene på de andre jentene våre)... men hva med felicia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2003 #86 Del Skrevet 17. august 2003 Heidrun, Emelie og Allis er ganske uvanlige navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2003 #87 Del Skrevet 17. august 2003 Heidrun, Emelie og Allis er ganske uvanlige navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 18. august 2003 #88 Del Skrevet 18. august 2003 Oliana heter en jeg "fant" på et hotell i Trøndelag en gang..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 18. august 2003 #89 Del Skrevet 18. august 2003 Ene halvsøsteren min hette Gethy. Det er iallefall uvanlig. Da vi ventet datteren vår var et av navnene jeg foreslo Gethy Jeanine, men jeg ble nedstemt. Ellers så går det fint å ha vanlige navn som blir satt sammen i en uvanlig kombinasjon. Min datter har to helt normale navn, men det er ingen andre her i landet som har det dobbelt navnet, så da blir det jo litt uvanlig alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2003 #90 Del Skrevet 18. august 2003 Nei. Rosa Bleie er ikke en vandrehistorie. Det er faktisk en dame i Norge som heter det. Hun har riktignok et mellomnavn i midten. Ellers synes jeg Pauline, Iris, Irmelin, Tiril, Linnea, Olea, Ronja, Julianne, Mariann er flotte navn. Ikke så uvanlige alle sammen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aniqa Skrevet 19. august 2003 #91 Del Skrevet 19. august 2003 Gulleng er et sjeldent navn ;O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 20. august 2003 #92 Del Skrevet 20. august 2003 Mathea Mathilde Judith Jenny Jennifer Adele Althea Eirill Vårin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sophi Skrevet 5. oktober 2007 #93 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hei!! Jeg er veldig intresert i uvanelige jentenavn. Fordi jeg skriver en forteling, håper å få noen forslag!! Ps. Skriver for å kose meg med den etter på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miow Skrevet 5. oktober 2007 #94 Del Skrevet 5. oktober 2007 Berglijot! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 5. oktober 2007 #95 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har falt for Ella Linnea- dette er kanskje ikke så uvanlig, men meget fint;-) Lilja Thale Sol Cornelia Cassandra ..kanskje ikke så uvanlige navn, men fine=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Ea- Skrevet 5. oktober 2007 #96 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har tenkt mye på navn altså, har selv et sjeldent navn, så barna må jo matche meg Regisine Ea Mince Aste Belle Iri Petrine Pauline Maline Eidi Europe Lisabeth Ema Sine Bertine Villen Engel Nicoline Bare noen av yndlingsnavnene der altså.... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. oktober 2007 #97 Del Skrevet 5. oktober 2007 Min søster heter Tilla! Det er jo at ganske skjeldent navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 5. oktober 2007 #98 Del Skrevet 5. oktober 2007 Min søster heter Tilla! Det er jo at ganske skjeldent navn. Det var fint! Ikke sånn <<WOW Heter du virkelig det? >> ,men heller <<Kult. Stilig navn du har>> Vet om ei jente som heter Giske.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. oktober 2007 #99 Del Skrevet 5. oktober 2007 Det var fint! Ikke sånn <<WOW Heter du virkelig det? >> ,men heller <<Kult. Stilig navn du har>> Vet om ei jente som heter Giske.. Jepp, hun heter det. Er visst ca 80 kvinner som heter det. Fint navn, ja. Giske var ganske spesielt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BenedicteK Skrevet 5. oktober 2007 #100 Del Skrevet 5. oktober 2007 Cassandra, Oline, Fiona, Mathilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå