Gjest Gjest Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Noen som har erfaring med dette? Vi er et par i 20 årene, vi er veldig trygge på hverandre og forholdet, og har lekt med tanken om å ta inn en ekstra mann. Har også snakket om å ta inne en en ekstra kvinne men damen i forholdet sier hun ikke ville taklet det så greit, fair enough. Selv tror jeg at jeg fint kan takle en ekstra mann så lenge det kun er oss tre sammen og at hun ikke vil ha sex med han alene. Noen som har erfaringer med det?
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Noen som har erfaring med dette? Vi er et par i 20 årene, vi er veldig trygge på hverandre og forholdet, og har lekt med tanken om å ta inn en ekstra mann. Har også snakket om å ta inne en en ekstra kvinne men damen i forholdet sier hun ikke ville taklet det så greit, fair enough. Selv tror jeg at jeg fint kan takle en ekstra mann så lenge det kun er oss tre sammen og at hun ikke vil ha sex med han alene. Noen som har erfaringer med det? Blir for dumt og spørre om noe sånnt her! Masse forskjellige folk her inne,sikkert like mange forskjellige erfaringer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå