Gå til innhold

Hjelp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Våknet i dag med sterke smerter i høyre armhulen. Gjør så vondt at jeg ikke klarer å bevege armen. Kjennes ut som at det er en stor kul under der. Har slitt med hovne lymfekjertler i halsen i mange år (mandelfjerning hjalp ikke) så lurer på om det ikke har noe med det å gjøre. Noen som har erfart det samme, evt vet noe? Må vente lenge på legetime :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at du må vente lenge hvis du forklarer symptomene til legekontoret når du ringer dit? Det er mulig det skyldes en hoven lymfekjertel, men det er vel ikke så vanlig at man over natta får skikkelig vondt og har en stor kul der?

Skrevet
Er du sikker på at du må vente lenge hvis du forklarer symptomene til legekontoret når du ringer dit? Det er mulig det skyldes en hoven lymfekjertel, men det er vel ikke så vanlig at man over natta får skikkelig vondt og har en stor kul der?

Jeg forklarte symptomene, men får muligens en time på torsdag. Hun mente at det er et "godt" tegn på at det er veldig vondt, for da er kreft lite sannsynlig. Jeg tror kanskje det er en infeksjon som har svullet lymfesystemet opp ettersom jeg i lang tid har hatt disse i halsen samt blemmer og sår i munnhulen (ikke herpes) som også ifølge legen min skulle være tegn på en infeksjon. Hva slags infeksjon var det derimot vanskelig å svare på:/

Skrevet

Ja, det er nok sant at sannsynligheten for kreft er liten med slike symptomer, og det høres ut som legen er inne på noe. Men det er vel rimelig smertefullt, og vanskelig i forhold til jobb og sånt?

Skrevet
Ja, det er nok sant at sannsynligheten for kreft er liten med slike symptomer, og det høres ut som legen er inne på noe. Men det er vel rimelig smertefullt, og vanskelig i forhold til jobb og sånt?

Ja, er heldigvis ikke jobb før kommende tirsdag. Får håpe det er synket ned til det. Var umulig å lage middag istad:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...