Gjest Gjest_petter_* Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Helgen nærmer seg slutten og tenkte vi kunne dele litt opplevelser av hva som har skjedd! Undertegnende er nettopp tilbake fra nattens strabaser! Kjempeartig vorspiel med venner og venners venner. Snakket masse med ei dame som var på besøk hos venner i byen og endte opp i heftig dans på dansegulvet på utestedet. Merket at begge var veldig tiltrukket, så vi snek oss ut og hjem til de hun besøkte litt før utestedet stengte. Ble en heftig natt med en fantastisk sexy dame! Disse trønderdamene er ganske ville Noen andre som har hatt en "fin" helg ?
Troyamin Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Er sliten etter helgen. Ungene har vært ille og det har blitt lite søvn. Gubben har snorka og jeg har hatt vondt i hodet. Noe sånn du hadde i tankene med spørsmålet ditt?
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Er sliten etter helgen. Ungene har vært ille og det har blitt lite søvn. Gubben har snorka og jeg har hatt vondt i hodet. Noe sånn du hadde i tankene med spørsmålet ditt? Ja når man spør på seksualitet så er det jo det man lurer på!
Gjest Sandbekken Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Får vel skrive jeg da, siden ingen andre tør gjøre det Samboeren min overasket meg når jeg sto å skulle koke poteter. Først ga han meg en Fiiiin opplevelse mens vi sto på kjøkkenet, så fortsatte vi i senga, han styrte alt og det var kun min nytelse han tenkte på Potetene kokte over ja..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå