Gjest adinterim Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Når man barberer seg kuttes jo bare håret rett av, og vokser dermed fort ut igjen. Er ikke stubbene som kommer etter få dager ganske usexy? Hva vil fyren si når en kopi av et mannsansikt dukker opp? Man må jo shave ganske ofte for å unngå de, eller hva? Hvor ofte barberer dere nedentil? Bryr dere dere om "sjegg"stubbene som kommer, og sexpartnerne?
Gjest Vikinga jenta Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Jeg vet ikke om jeg er den beste til å svare her , men jeg gjør det selvom^^ jeg barberer meg ikke nedentill eller leggene. Armhulene barberer jeg . Jeg ser ikke noe vits i å barbere seg ^^ Og ikke tenk herregud da, ... Jeg har hatt MANGE sex partnere og ingen har brydd seg ^^
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Jeg plages helt ekstremt av stubber!!! Jeg hater barbering i det hele tatt egentlig! Men hater hårete kjønnsorgan mer...så må jo bare fortsette. Og hos meg er det stubbete allerede om kvelden, hvis jeg har barbert meg ved morgendusjen. Skikkelig irriterende! Prøver å barbere så ofte som mulig, men blir sår og nuppete om det blir for ofte også Som sagt; JEG HATER BARBERING!!! Har prøvd brasilliansk voksing 3-4 ganger og resultatet er helt fantastisk! Og når det vokser ut igjen (rundt 3 uker etter på) så er hårene myke og dunete. Etter 4 uker er det på tide med ny voksing. Smertefullt og relativt kostbart, men følelsen etterpå er bare den mest silkemyke du kan tenke deg! Men! Jeg fikk selvfølgelig problemer med inngrodde hår, uansett hvor bra og flink jeg var med peeling. Og store, væskende byller er enda mer usexy enn stubber...
Gal_dame Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Når man barberer seg kuttes jo bare håret rett av, og vokser dermed fort ut igjen. Er ikke stubbene som kommer etter få dager ganske usexy? Hva vil fyren si når en kopi av et mannsansikt dukker opp? Man må jo shave ganske ofte for å unngå de, eller hva? Hvor ofte barberer dere nedentil? Bryr dere dere om "sjegg"stubbene som kommer, og sexpartnerne? Det er litt usexy ja, men eg regner full jungel som enda meir usexy. Det er rett og slett turn off. Gubben sier ikkje så mye, har uansett ikkje noe han skulle ha sagt. Har har tross alt stubb i fjeset som skraper meg når vi kliner eller han går ned på meg. Shaver når eg føler for det eller når hårene blir lange nok. 1-2 ganger i uka kanskje. Gjør man det for ofte blir det sårt og nuppete og det svir.
HedvigR Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 Kjæresten min liker stubbene han, han synes det er søtt Som er bra, siden det er helt umulig å få med alt uansett hvor mye jeg prøver..
Gjest JohnnyBeGood Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 "Nå må jenter snurpe igjen smella si, dere maser som et lokomotiv"... Herregud som dere jenter maser og kaver med en slik fillesak. Det er seksualiteten og kåtheten deres vi tenner på, og noen hårstrå fra eller til står ikke i veien for å bli kåt på dere. Hva er det for noen skjøre femikladder av noen menn dere blander dere borti?
Gjest cee Skrevet 23. august 2009 #7 Skrevet 23. august 2009 Jeg har samme problem som folk over her, det blir stubbete på null komma niks og når jeg barberer daglig så blir det etterhvert sårt og nuppete uansett om jeg gjør alt etter boka. Voksing er mye bedre sånn sett, men jeg liker ikke konseptet med at man må vente til de vokser seg lange igjen før man kan fjerne dem. Så det blir frem med høvelen da og gitt. Men min erfaring er at mannfolk ikke bryr seg så mye, jeg bryr meg nok mest selv!
Sarah_83 Skrevet 23. august 2009 #8 Skrevet 23. august 2009 tipset mitt er å alltid ha et skarpt barberblad ,bruk fuktighet(skum, krem leer såpe - ps. krem funker drit bra) og barber MED hårene, ikke mot. Da ungår du såre nupper som kommer.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2009 #9 Skrevet 23. august 2009 La det heller gro til en pen trekant som dere friserer og passer lengden på. Mye mer sexy.
Sarah_83 Skrevet 23. august 2009 #10 Skrevet 23. august 2009 La det heller gro til en pen trekant som dere friserer og passer lengden på. Mye mer sexy. hver sin smak, menjeg syns hårvekst nedentil er ekkelt, det samme gjelder for han jeg skal ha sex med, han han hår- blir det ikke noe. Få det bort.
Gjest cee Skrevet 23. august 2009 #11 Skrevet 23. august 2009 hver sin smak, menjeg syns hårvekst nedentil er ekkelt, det samme gjelder for han jeg skal ha sex med, han han hår- blir det ikke noe. Få det bort. Av og til lurer jeg på hvordan dere som synes alt slags kroppslig og naturlig er ekkelt klarer å ha sex i det hele tatt. De tipsene dine er gode, men det varierer nok fra person til person om det funker. Selv følger jeg alle rådene i verden, men huden blir irritert etter jevnlig barbering uansett. Ei venninne av meg derimot har null trøbbel og trenger ikke barbere seg daglig engang. Verden er urettferdig! Jeg liker det helt glattbarbert, men siden jeg ser ut som en nuppete, ribba høne etter kort tid så har jeg gått over til en velpleid trekant heller.
Gjest HE36 Skrevet 23. august 2009 #12 Skrevet 23. august 2009 hver sin smak, menjeg syns hårvekst nedentil er ekkelt, det samme gjelder for han jeg skal ha sex med, han han hår- blir det ikke noe. Få det bort. ...man kan jo lure på hvordan vi som er født før 1980 i det heletatt kunne bli unnfanget, hvis litt hår på musa skulle hindre folk i å bli kåte og ha sex. Den motetrenden med hår-hysteriet vi har sett utvikle seg de siste 15-20 år, er en syk trend.. ..jeg har heldigvis registrert at trenden med helribbet underliv eller komiske "striper", de siste 2-3 årene har flatet ut, og at en pen stusset og naturlig trekant har kommet tilbake. Kjempebra!
Gjest :) Skrevet 23. august 2009 #13 Skrevet 23. august 2009 Når man barberer seg kuttes jo bare håret rett av, og vokser dermed fort ut igjen. Er ikke stubbene som kommer etter få dager ganske usexy? Hva vil fyren si når en kopi av et mannsansikt dukker opp? Man må jo shave ganske ofte for å unngå de, eller hva? Hvor ofte barberer dere nedentil? Bryr dere dere om "sjegg"stubbene som kommer, og sexpartnerne? Om du har noen korte stubber der, så tror jeg det skal en meget lite tent gutt til for å prestere å tenke "oi, det der minner meg om et ansikt". Stubber er stubber. Jo kortere og jo mindre, jo bedre, MEN så lenge du ikke prøver å gro skog der nede, så er nok enhver gutt som skal være bortpå deg happy. Han vil SE hva som er der nede. Og det gjør han jo selv om du har noen stubber der. Og så lenge han får lov å leke seg der nede på deg, så spiller stubbene dine liten rolle hos de aller fleste gutter Jeg barberer meg alt ifra hver dag (når jeg gidder) til annenhver uke, hvis jeg har noen hektiske uker på jobb og sånn, hehe. Jeg har aldri noengang hørt han klage på dette. Jeg spurte kjæresten min hva han mente om dette en gang for lenge siden jeg. Like greit å gjøre det enkelt å spørre, syns nå jeg. Spørsmål: Syns du det er ekkelt eller ubehagelig når du kjenner stubbene der.. Stikker det og sånn? Svar: Stubber? Så.. ikke bekymre deg
Sarah_83 Skrevet 23. august 2009 #14 Skrevet 23. august 2009 Av og til lurer jeg på hvordan dere som synes alt slags kroppslig og naturlig er ekkelt klarer å ha sex i det hele tatt. De tipsene dine er gode, men det varierer nok fra person til person om det funker. Selv følger jeg alle rådene i verden, men huden blir irritert etter jevnlig barbering uansett. ..... For det første syns jeg ikke ALT naturlig er ekkelt, men jeg liker ikke hår og jeg elsker sex med typen og har plenty av det - takk som spør.
Sarah_83 Skrevet 23. august 2009 #15 Skrevet 23. august 2009 ...man kan jo lure på hvordan vi som er født før 1980 i det heletatt kunne bli unnfanget, hvis litt hår på musa skulle hindre folk i å bli kåte og ha sex. Den motetrenden med hår-hysteriet vi har sett utvikle seg de siste 15-20 år, er en syk trend.. For min del har det ingenting med mote å gjøre. JEG liker ikke hår der. Og jeg må få lov til å tenne på silkemyke, deilige privatsteder. Jeg blir mer kåt av at ting er glatt og silkemykt der nede. Det er da ikke noe sykt med det. Og jeg respekterer at du tenner på busk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå