Gjest anneline Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 hei, hvor lenge kan strimlet kyllingkjøtt være i fryserboksen før den er totalt uspiselig? jeg har en kilo av de som jeg glemte at jeg hadde. men de er lenge gått ut på dato. fryste de fersk, ikke stekt. men utløpsdatoen på pakken er mars 2008.
skrue Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 hei, hvor lenge kan strimlet kyllingkjøtt være i fryserboksen før den er totalt uspiselig? jeg har en kilo av de som jeg glemte at jeg hadde. men de er lenge gått ut på dato. fryste de fersk, ikke stekt. men utløpsdatoen på pakken er mars 2008. Tja, har de ligget stabilt i minus 20 og litt til hele tiden, så er det bare å tine og lukte vil jeg si. Virker det greit så stek godt. Kan kanskje hakke løs en liten bit først for å teste og smake og la resten ligge i dypfryseren.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå