Gjest Kvinne 40 Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 To sjeler, en tanke... jeg hadde tenkt å legge inn denne linken som svar i en debatt som pågår på skråblikk! Dette er veldig godt skrevet, og jeg må bare si "Tusen takk!" til den som skrev dette. Jeg var irritert etter å ha lest inne på skråblikk at noen menn der inne mente kvinner ikke hadde noe å bidra med etter fylte 25 år, og dagen ble plutselig tusen ganger bedre etter å ha lest disse ordene.
Gjest Purple Haze Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Selvfølgelig likte jeg å lese dette, jeg er jo 41 Veldig godt skrevet var det, uansett. Men en finner sikkert de som liker det helt motsatte også.
Teriyaki Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 Veldig bra artikkel da..Men må bare komme med noe jeg er uenig i. Som 18 år så har jeg alltid sagt takk med et smil eller lignende om jeg får komplemanger, enten det er du er søt, du er vakker, flotte bein osv. Har fått all slags mulige komplemanger, og det er like koselig hver gang. Det er jo bare dumt å bgynne å klage idet man får komplemanger, for da synes plutselig ikke folk det er koselig å gi komplemanger lenger. Sier ikke at jeg alltid føler meg perfekt, jeg har da dager der jeg føler meg tjukk eller lignende, men jeg blir alltid glad for komplemanger. Forøvrig så er det jo bare fint at man ifølge mange blir bedre etter hvert som man blir eldre, for da kan man jo føle at man eldes med et smil.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #6 Skrevet 24. august 2009 Oi, jeg hadde ikke trodde det da jeg klikket på lenken, men han fikk meg faktisk til å føle meg litt bedre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå