Gjest Tidligere Chi eier Skrevet 6. september 2009 #21 Skrevet 6. september 2009 Herregud, JA chien er spesiell og det samme er en terrier,pitbull etc etc. Alle som har kjennskap til mer enn en rase vet at det er forskjell mellom rasene, å påstå noe annet er idiotisk. TS ville ha svar fra eiere med erfaring med den aktuelle rasen det er det hele! Utrolig barnslig kommentering!
Gjest Miam Skrevet 6. september 2009 #22 Skrevet 6. september 2009 Det er da heller ingen som har påstått at raser ikke er forskjellige..
Gjest Stinelinelise Skrevet 6. september 2009 #23 Skrevet 6. september 2009 Jeg har en Chihuahua på 6 år. Grunnen til at Chi ikke skal være alene hjemme mer enn 4 timer er at de har problemer med å holde seg så mye lenger enn det. Små hunder, små blærer - men masse som skal ut er ihvertfall min erfaring. Du må altså vanligvis opp minst en gang om natten for å tisse hunden? :klø: Det er jeg glad for at vi var ferdig med etter valpestadiet. Liten hund, liten blære, men den har vel også tilsvarende vanninntak.
Gjest TS Skrevet 6. september 2009 #24 Skrevet 6. september 2009 TIL nana og Ariel........ TUSEN TAKK for skikkelig svar på det jeg lurte på Jeg synes det er viktig å sitte seg in i rasen før man annskaffer seg en chi. Og da mener nå jeg at ingen sprøsmål er dumme, man vil jo bare vite at det den trenger det kan du gi den. Jeg er ufør og hjemme hver dag (ungene er på skolen) så da har den mye selskap. Har oxo undersøkt i dresur kurs for valpen Til dere andre som ble hissig av mitt svar til " frøken frekk" så har jeg bare en ting å si: les mitt første innlegg og så leser dere hva hun skrev til meg. " OH SO FUCKING SPECIAL fordi du skal skaffe deg en chihuahua" hvem snakker slik til folk??? derfor ble jeg forbanna. Takk igjen nana og ariel
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. september 2009 #25 Skrevet 6. september 2009 Og der beviste du igjen hvor idiotisk slike innlegg er! Hvis du er sååå spesiell som skal kjøpe deg chi at du ikke vil ha svar fra andre, erfarne hundeeiere. Ja da får du heller melde deg inn på et chi forum!
Gjest nåutlogget Skrevet 7. september 2009 #27 Skrevet 7. september 2009 synes dere er stygg med TS. hun velger å spørre en bestremt målgruppe av mennesker noen spørsmål og så klikker dere og slenger med kjeften fordi hun ikke ville høre fra akkuratt deg. Ingen steder i TS sitt inlegg står det at hun føler seg og er så Oh so fucking speciel............ talentløst.
Anaconda Skrevet 7. september 2009 #28 Skrevet 7. september 2009 Tror du skal passe den kjeften din litt jeg!!! Dette var takken for hjelpen! Herre, nå får du skjerpe deg!
Gjest Stinelinelise Skrevet 8. september 2009 #29 Skrevet 8. september 2009 synes dere er stygg med TS. hun velger å spørre en bestremt målgruppe av mennesker noen spørsmål og så klikker dere og slenger med kjeften fordi hun ikke ville høre fra akkuratt deg. Ingen steder i TS sitt inlegg står det at hun føler seg og er så Oh so fucking speciel............ talentløst. Nåh, om noen er "stygge" så biter da TS godt i fra seg (voff), så det bør hun tåle greit. Jeg synes dog TS gjør seg selv en aldri så liten bjørnetjeneste, for jo, Chihuahua er spesiell, slik som alle raser, hunder og individer, men den er først og fremst en hund, og ved å ekskludere alle som har andre raser fra å svare på helt elementære spørsmål, så er det stor sjanse for at hun kan gå glipp av gode råd og tips. Men hver en må gjøre sine valg.
Lola83 Skrevet 11. september 2009 #30 Skrevet 11. september 2009 Send meg en pm, så kan du få adresser til Chihuahua forum, der er det masse nyttig og lære, og masse hjelp og få !
Gjest Gjest_deedee_* Skrevet 12. september 2009 #31 Skrevet 12. september 2009 Du må altså vanligvis opp minst en gang om natten for å tisse hunden? :klø: Det er jeg glad for at vi var ferdig med etter valpestadiet. Liten hund, liten blære, men den har vel også tilsvarende vanninntak. Signerer denne! eg har selv chi,og min klarer seg heelt fint uten å gå på do fra 23 om kvelden til 9-10++ om morgenen.Og hun er løs i stuen og har stort område å gå på,hun ligger ikke i bur. ikke har eg noe problem med markering inne eller noe heller,min har ikke hatt et eneste uhell inne siden hun var valp,og nå er hun 1,5 år. Så hvordan de blir ang.renslighet og slikt har mye med valpetreningen og oppdragelsen å gjøre,dette er jo eieren sitt ansvar!er man nøye på dette og trener mye når de er små så får du en hund som er deretter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå