Gå til innhold

Cowboy-fest

Biebie

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke fordra å kle meg ut, men nå er jeg altså invitert på tema-fest der temaet er cowboy/cowgirl, så nå må jeg til pers!

Hva kan jeg ha på meg som ikke koster en formue i anskaffelse?

Jeg har en rutete flanellkjole og har akkurat kjøpt meg en skinnvest på VeroModa (brun litt kort modell med frynser i nerkanten). Kan dette brukes?

Cowboyboots har jeg ikke (og ønsker meg heller ikke), men høye brune støvletter har jeg. Kan de brukes eller må jeg ha boots?

Så kan jeg vel alltids få tak i en cowboy-hatt......

Hva tror dere? Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres fint ut, sammen med jeans eller jenasskjørt. Cowboyhatt og kruttlapp-pistol og du er klar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Høres ut som du har en plan der.

Lekepistol med smell får du i de fleste lekeforretninger og koster ikke en formue. Det er et must. Cowboyhatt likeså, og kanskje et sjal til å ha "bandittstyle" foran munn og nese? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest negasjon

Jeg vet ikke hvordan du ser ut, men du kan kle deg ut som en bordellmamma eller en som jobber under en sånn en...

En utringet topp under vesten, bh med innlegg hvis du har små pupper, langt skjørt eller helst kort med dine vanlige støvletter og nettingstrømper. Da trenger du ikke cowboyhatt og ikke pistol, men du trenger å være litt i overkant sminket.

Hvis du ikke er den typen, kan du kle deg ut som en kvinnelig sheriff, pistolbelte og en stjerne og en dongeribukse og kanskje den hatten da.

Hvis du velger en annen variant, litt midt i mellom, kan du kle deg ut som et romvesen som har forsøkt å kle seg riktig i henhold til tiden og da kan du ta på deg hva som helst, bare ha på deg vesten foreksempel.

En tema-fest tilsier ikke at du må være gjennomført cowboy. Bruk fantasien. Du kan kle deg ut som Donald Duck hvis du er flink til å sy, og ta på deg en cowboyhatt.

Eller du kan kun ha på deg vesten og glemme alt annet om cowboys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...