Væren Skrevet 7. august 2003 #1 Skrevet 7. august 2003 "Livet" sa bestemor mi bestandig. "Livet, jenta mi, er ikkje berre orgasme. Det skal knullast, og!"
Gjest lurven Skrevet 7. august 2003 #2 Skrevet 7. august 2003 "Livet" sa bestemor mi bestandig. "Livet, jenta mi, er ikkje berre orgasme. Det skal knullast, og!" jeg skjønte den moralen er selvfølgelig: for å oppnå høydepunktene i livet må man jobbe for det
LilleBille Skrevet 7. august 2003 #5 Skrevet 7. august 2003 "Livet" sa bestemor mi bestandig. "Livet, jenta mi, er ikkje berre orgasme. Det skal knullast, og!" ... Hadde bestemor flere gullkorn...?
Gjest Hilde K S Skrevet 9. august 2003 #8 Skrevet 9. august 2003 Skulle så gjerne møtt den damen der !
Væren Skrevet 11. august 2003 Forfatter #12 Skrevet 11. august 2003 Det er selvfølgelig ikke min egen salige bestemor som har sagt dette, dette hadde nok aldri kommet fra noen av mine bestemødre, nei... Jeg fikk denne på tekstmelding fra min fantastiske, herlige (kvinnelige) sjef... Syntes den var så fin at jeg ville dele den med dere! Ha en fortsatt fin sommer! :briller: Klem fra
LilleBille Skrevet 11. august 2003 #14 Skrevet 11. august 2003 Det er selvfølgelig ikke min egen salige bestemor som har sagt dette, dette hadde nok aldri kommet fra noen av mine bestemødre, nei... Jeg fikk denne på tekstmelding fra min fantastiske, herlige (kvinnelige) sjef... Syntes den var så fin at jeg ville dele den med dere! Ha en fortsatt fin sommer! :briller: Klem fra Vi bryr oss ikke om hvilken bestemor det var.... den sort hærlig livsanskuelse er brukandes okke som...
Væren Skrevet 11. august 2003 Forfatter #15 Skrevet 11. august 2003 Vi bryr oss ikke om hvilken bestemor det var.... den sort hærlig livsanskuelse er brukandes okke som... Ja, ikke sant? Det synes jeg, også!
Fru Fomle Skrevet 11. august 2003 #17 Skrevet 11. august 2003 Klok bestemor! Kunne muligens (ikke!) vært sagt av en av mine bestemødre, de hadde til sammen 15 barn....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå