Gjest Wacmoc Skrevet 10. september 2009 #21 Skrevet 10. september 2009 Helstrøm er i byen min! En bekjent spiste der for et par uker siden, maten var vist kjempegod nå
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #23 Skrevet 10. september 2009 Ramsay er bare frekk uforskammet: http://www.youtube.com/watch?v=MB8dGQ77Zg0 Hellstrøm er 1000 ganger bedre.
*Heart* Skrevet 13. september 2009 Forfatter #24 Skrevet 13. september 2009 Jeg synes Hellstrøm er dyktig. Gleder meg til å se mer til han.
Lurvina Skrevet 13. september 2009 #25 Skrevet 13. september 2009 Synes det er artig å se på programmet, men må si at Hellstrøm mistet litt av sjarmen etter å ha uttalt at han pleier å ha med hunden når han er invitert på middag hos andre for å gi han maten som han ikke liker. Han sa også at han sa ifra hvis han ikke likte maten. Folkeskikk, hva er det?
Gjest Gjest_Frank_* Skrevet 13. september 2009 #26 Skrevet 13. september 2009 Synes det er artig å se på programmet, men må si at Hellstrøm mistet litt av sjarmen etter å ha uttalt at han pleier å ha med hunden når han er invitert på middag hos andre for å gi han maten som han ikke liker. Han sa også at han sa ifra hvis han ikke likte maten. Folkeskikk, hva er det? Var som jeg sa. han fyren der er langt ifra god i knollen..
*Heart* Skrevet 20. september 2009 Forfatter #27 Skrevet 20. september 2009 Gleder meg til torsdag. Synd at 3 av stedene gikk konkurs.
Lancelot Skrevet 1. oktober 2009 #28 Skrevet 1. oktober 2009 At kjøtt og grønnsaker ikke skal tilberedes på samme skjærebrett trodde jeg var barnelærdom. Det samme med fingre i maten. Du visper ikke egg med fingrene. Hellstrøm får jo nesten slag når han ser dette. Kommentaren fra sykepleieren(!) som fungerer som kokk er: Jeg kjenner meg ikke helt igjen i at vi jobber grisete..
Gjest Gjest_S_* Skrevet 1. oktober 2009 #29 Skrevet 1. oktober 2009 At kjøtt og grønnsaker ikke skal tilberedes på samme skjærebrett trodde jeg var barnelærdom. Det samme med fingre i maten. Du visper ikke egg med fingrene. Hellstrøm får jo nesten slag når han ser dette. Kommentaren fra sykepleieren(!) som fungerer som kokk er: Jeg kjenner meg ikke helt igjen i at vi jobber grisete.. Sykepleiere er jo generelt grisete da...Ikke rart at det på flere sykehusavdelinger er stor oppvekst av tarmbakterier i kjøleskap og buffe-områder.
Poppzy Skrevet 1. oktober 2009 #30 Skrevet 1. oktober 2009 Ble nesten litt kvalm da jeg så hvordan det var det. Både med de fingrene i maten og de ekle brettene.
Gjest jeg er ikke kokken din Skrevet 1. oktober 2009 #31 Skrevet 1. oktober 2009 Men de klarte å reise kjerringa på Rampa, eller hva restauranten het. Syntes de fikk til en bra innstilling til slutt.
Poppzy Skrevet 2. oktober 2009 #32 Skrevet 2. oktober 2009 Ja, det var veldig bra. Det var jo et koselig og fint sted.
Gjest bare bea Skrevet 9. oktober 2009 #33 Skrevet 9. oktober 2009 Det gikk iallefall heftig for seg i går! Jeg forstår ikke hva restauranteieren hadde tenkt seg når han inviterte Hellstrøm til å komme og hjelpe ham. Virket ikke som han var helt normal i hodet. Og den stakakrs datteren hans da, som måtte steppe inn. Som hun fomlet med vinpresentasjonen. Og hun sure kokken, som bare stakk av og lot Hellstrøm alene med ansvar for matlagingen! Hun fortjente ikke å bli invitert til Bagatelle!
Cava Queen Skrevet 9. oktober 2009 #34 Skrevet 9. oktober 2009 Det gikk iallefall heftig for seg i går! Jeg forstår ikke hva restauranteieren hadde tenkt seg når han inviterte Hellstrøm til å komme og hjelpe ham. Virket ikke som han var helt normal i hodet. Og den stakakrs datteren hans da, som måtte steppe inn. Som hun fomlet med vinpresentasjonen. Og hun sure kokken, som bare stakk av og lot Hellstrøm alene med ansvar for matlagingen! Hun fortjente ikke å bli invitert til Bagatelle! Har en venninne i Tvedestrand som forteller at det stedet som det var om på tv i går er helt forferdelig. Det ligger rett på brygga i Tvedestrand og har et kjempepotensiale som eieren bare kaster bort. TV-teamet og Hellstrøm bodde på et annet sted i Tvedestrand da de var der. På Englegaard. Det er et fantastisk sted men atmosfære og fantastisk mat. Jeg har vært der i bryllup og det var noe av det beste jeg har opplevd på bryllupsmiddagsfronten. Eieren av det stedet i går burde tatt seg en tur ut til Englegaard og lært litt. Hellstrøm var visst så lettet hver dag han kunne dra tilbake til Englegård og spise der. De fikk masse skryt av ham!!
Gjest bare bea Skrevet 9. oktober 2009 #35 Skrevet 9. oktober 2009 TV-teamet og Hellstrøm bodde på et annet sted i Tvedestrand da de var der. På Englegaard. Det er et fantastisk sted men atmosfære og fantastisk mat. For et nydelig sted! Man får til og med nattaklem av personalet der Trodde ikke det fantes så atmosfæriske steder her til lands.
Eveline86 Skrevet 9. oktober 2009 #36 Skrevet 9. oktober 2009 Industrikjøpt gris??? DU SKAL FANGE GRISEN SELV!!!!
Amanlis Skrevet 9. oktober 2009 #37 Skrevet 9. oktober 2009 Gårsdagens episode minnet meg mer om en episode av "TV2 hjelper deg" eller "Bygg og bedrag" enn et program der en resturant skal få hjelp til å bygge opp en god resturant. Maken til arrogant eier skal man vel lete lenge etter. Det hele tok kaka da eieren sa at han stakkars servitøren egentlig ikke skulle vært på jobb, og kokken protesterte og sa at han er ansatt som servitør.. Datteren hans synes jeg egentlig bare synd på, tenk å komme fyllesjuk første dag på jobb som leder....
Gjest Vettel Skrevet 9. oktober 2009 #38 Skrevet 9. oktober 2009 Så akkurat den episoden fra igår. Den mannen er ikke riktig klok! Kokken burde ha sluttet for lenge siden, men å gå midt i kvelden er barnslig og teit. Burde tatt frakken og gått FØR serveringen begynte. Eventuelt ventet til etter stengetid. Og at hun dattera ble satt inn som hotellsjef, hun hadde jo ikke snøring, men hun ville vel bare hjelpe faren sin...
Gjest bare bea Skrevet 9. oktober 2009 #39 Skrevet 9. oktober 2009 Industrikjøpt gris??? DU SKAL FANGE GRISEN SELV!!!! Har Hellstrøm sagt det? Haha, synes jeg ser ham ravende rundt på et jorde med armene vilt flaksende, for å fange en gris. Det blir problematisk med den ruvende magen og de lange stankelbeina.
Eveline86 Skrevet 9. oktober 2009 #40 Skrevet 9. oktober 2009 Har Hellstrøm sagt det? Haha, synes jeg ser ham ravende rundt på et jorde med armene vilt flaksende, for å fange en gris. Det blir problematisk med den ruvende magen og de lange stankelbeina. hehe..nei, han har vel ikke sagt det sånn direkte :gjeiper: Jeg synes bare det er litt morsomt at han alltid insisterer på kortreist og fersk mat. Er vel ikke alle som melder seg på som har råd til det? Men det hadde vært morsomt å se han springe rundt på et jorde ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå