*Heart* Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 (endret) Så nettopp klipp fra Hellstrøm rydder opp på TV 3. Sesongpremiere torsdag 10 September. Endret 23. august 2009 av *Heart*
Wonders Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 jahoo må sette på opptak! må sette på opptak! må sette på opptak! må sette på opptak! må sette på opptak!må sette på opptak!må sette på opptak! må sette på opptak! må sette på opptak!må sette på opptak!må sette på opptak!må sette på opptak!må sette på opptak! må sette på opptak!må sette på opptak! må sette på opptak! må sette på opptak! må sette på opptak! 1
*Heart* Skrevet 27. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2009 Her også må opptakeren stilles inn. Det slår aldri feil. Når jeg skal sette meg ned for å se noe, så enten ringer det på døren eller så ringer telefonen. Da er det greit å kunne ta opp det enn har lyst å se. Jeg har sett et lite klipp fra Hellstrøm. Jeg tror det blir tøft i år også.
FruFryd Skrevet 27. august 2009 #4 Skrevet 27. august 2009 Syns Hellstrøm rydder opp bare blir kunstig og rar. En elendig kopi av Gordon Ramsay, som er helt topp
Anamelona Skrevet 27. august 2009 #5 Skrevet 27. august 2009 Syns Hellstrøm rydder opp bare blir kunstig og rar. En elendig kopi av Gordon Ramsay, som er helt topp Signerer! ..og Hellstrøm var ihvertfall ikke verdig tittelen "Årets Programleder" eller hva det nå var!
Heart7086 Skrevet 27. august 2009 #6 Skrevet 27. august 2009 Noen som vet om det er mulig å se episodene på internett? Skulle gjerne sett når han var i Finnmark(restauranten er lagt ned i ettertid og), men har selvsagt ikke TV3!
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #7 Skrevet 27. august 2009 Noen som vet om det er mulig å se episodene på internett? Skulle gjerne sett når han var i Finnmark(restauranten er lagt ned i ettertid og), men har selvsagt ikke TV3! Sjekk tv3.no Episodene fra sesong ligger ute, regner med at nye blir lagt ut etterhvert som de har blitt sendt
Wonders Skrevet 27. august 2009 #8 Skrevet 27. august 2009 kult, skal følge med, for jeg likte mange og vil c de igjen. 1
*Heart* Skrevet 30. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 30. august 2009 Gleder meg til det begynner. Min far hadde spist på ene plassen som fikk hjelp i fjor og der var maten grusom. Han har ikke vært der etter at Hellstrøm var der, men han hadde lyst å prøve maten der igjen.
*Heart* Skrevet 10. september 2009 Forfatter #12 Skrevet 10. september 2009 Hellstrøm rydder opp begynner kl 20:30 i dag. Jeg setter på opptakeren, og begynner å se det etter 15-20 min. Da kan jeg spole over reklamen. 3 restauranter gikk konkurs
Gjest KateW Skrevet 10. september 2009 #15 Skrevet 10. september 2009 Jeg syns Hellstrøm er råsexy Han minner om de spradebassene i Donald, som alltid sjekket opp Dolly og hadde hytte på Plankø....
NullHull Skrevet 10. september 2009 #16 Skrevet 10. september 2009 Jeg syns Hellstrøm er råsexy Han minner om de spradebassene i Donald, som alltid sjekket opp Dolly og hadde hytte på Plankø....
Gjest KateW Skrevet 10. september 2009 #18 Skrevet 10. september 2009 Han er ikke helt god. Mmmmmmmmmmmmmmmm *Homer-sikling*
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #19 Skrevet 10. september 2009 Hellstrøm er mye bedre enn Ramsay. Bare tull å hevde noe annet. Ramsay er bare en grov hissigpropp, Hellstrøm passer mer til norske forhold og viser tidvis ekte empati (han overspiller ikke). Må si at jeg stort sett er enig i de fleste av utbruddene til Hellstrøm, selv om han enkelte ganger går litt langt. Jeg liker han i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå