Gjest namnam Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 HEisann Imorgen skal jeg slå til og lage ripsdessert til kaffien:-)) MEN jeg har ingen oppskrift og har aldri laget det..bare fått det servert andre steder. Inneholder den kun piska krem,rips og pikekyss? eller er det også vaniljekrem,og skal den eventuelt piskes sammen med kremfløta....? sukker? og hvor lenge før kan jeg lage den? Blir veldig glad om noen har ei oppskrift til meg....:-)
venus_ Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 Eneste jeg finner er dette: http://malenenu.blogg.no/1248040036_19jul2009.html Har aldri hørt om den før, men høres kjempegodt ut. Om du skal blande vaniljekrem og krem, bør du piske kremfløten først, også vende i vaniljekremen etterpå.
Gjest namnam Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 takker.........prøvde også å google,men fann ikke. Det kan vel bare bli godt dette her :-)) kanskje det også er snadder med litt hakket sjokolade på toppen... Nydelig god er denne desserten ihvertfall,og kjemperask å lage.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå