Gjest Lilli Lulle Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 Heisann! Jeg skal ta min første tatovering om ca en mnd. Den skal være med initialene til mamma pappa og lillebror. Men har lyst at det skal stå noe sammen med bokstanene. Men klarer ikke helt å finne ut hva. Vil det skal stå noe ala " forever and always" på engelsk eller latin. Eller noe sånn. Noen som har forslag? Har tenkt på denne tatoveringen i mange år. Nå har jeg bestemt meg for å ta den. Men trenger hjelp til å gjøre den enda mer spesiell. Er det noen som har noe lignende tatovering og som her lyst å vise meg den?? Takk for svar
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 Jeg synes du bør tenke en gang til på motivet fremfor å velge initialene til foreldre og søsken... Husk at du får egne barn en dag. Og de vil bety mer for deg enn foreldrene dine. Enten du tror det eller ei. Om du ønsker deg en tattoo, så velg et symbol, noe abstrakt, eller noe som gjenspeiler DEG og DIN personlighet. Om kjærlighet til familien er dette noe, så velg heller et hjerte med ordet "family" eller noe slikt. Skjønner? Tenk deg ti år inn i fremtiden, foreldrene dine er skilt og broren din stått frem med sitt ønske om kjønnsskifteoperasjon...du er like glad i dem alle. Men er det en tattoo du kunne tenke deg å flæsje til din nye type? En tattoo BLIR der.
Gjest Lilli Lulle Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 Jeg synes du bør tenke en gang til på motivet fremfor å velge initialene til foreldre og søsken... Husk at du får egne barn en dag. Og de vil bety mer for deg enn foreldrene dine. Enten du tror det eller ei. Om du ønsker deg en tattoo, så velg et symbol, noe abstrakt, eller noe som gjenspeiler DEG og DIN personlighet. Om kjærlighet til familien er dette noe, så velg heller et hjerte med ordet "family" eller noe slikt. Skjønner? Tenk deg ti år inn i fremtiden, foreldrene dine er skilt og broren din stått frem med sitt ønske om kjønnsskifteoperasjon...du er like glad i dem alle. Men er det en tattoo du kunne tenke deg å flæsje til din nye type? En tattoo BLIR der. Jeg HAR tenkt meg godt om, og jeg VET jeg vil ha initialene til familien min i tatoveringa mi. Jeg vil være like glad i foreldrene mine om de skiller seg, eller om broren min ønsker å bli søstra mi. Jeg har et helt spesielt bånd til familien min, og jeg ønsker å vise det både til dem og til alle andre. Og hvorfor skulle jeg ikke ville vise den til typen min? Er ikke akkurat flaut å gå rundt med initialene til de jeg verdsetter mer enn alt annet her i verden...
Gal_dame Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Heisann! Jeg skal ta min første tatovering om ca en mnd. Den skal være med initialene til mamma pappa og lillebror. Men har lyst at det skal stå noe sammen med bokstanene. Men klarer ikke helt å finne ut hva. Vil det skal stå noe ala " forever and always" på engelsk eller latin. Eller noe sånn. Noen som har forslag? Har tenkt på denne tatoveringen i mange år. Nå har jeg bestemt meg for å ta den. Men trenger hjelp til å gjøre den enda mer spesiell. Er det noen som har noe lignende tatovering og som her lyst å vise meg den?? Takk for svar Syns det er ein flott ide eg Skal ha med noe lignede eg og, bare ein ting som skal symbolisere heile familien min istede for initialer. Du kan alltids ta kontakt med tattoo-studioet som du skal tatovere deg hos, lufte ideen hos den som skal tatovere deg. De kan ofte se ka som blir bra og komme med gode ideer og innspill, og tegne opp ideene som du kan se på.
Gjest :) Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 Jeg synes du bør tenke en gang til på motivet fremfor å velge initialene til foreldre og søsken... Husk at du får egne barn en dag. Og de vil bety mer for deg enn foreldrene dine. Enten du tror det eller ei. Om du ønsker deg en tattoo, så velg et symbol, noe abstrakt, eller noe som gjenspeiler DEG og DIN personlighet. Om kjærlighet til familien er dette noe, så velg heller et hjerte med ordet "family" eller noe slikt. Skjønner? Tenk deg ti år inn i fremtiden, foreldrene dine er skilt og broren din stått frem med sitt ønske om kjønnsskifteoperasjon...du er like glad i dem alle. Men er det en tattoo du kunne tenke deg å flæsje til din nye type? En tattoo BLIR der. Hva i all verden for slags svar er dette? Egne barn vil bety MER enn familien? Hadde jeg bestemt meg for å tattooere initialene til familien min på meg, så er det fordi jeg vil det. Og det setter jo ikke en stopper for å skulle tattooere dine barns initialerpå deg med tiden. Du fremstår bare som prippen og tåplig med det svaret der.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 En tattoo BLIR der. Eh, ja. Og det er nok også derfor hun velger å ta tattis med initialene til familien også, i stedet for å sette på seg et klistermerke som faller av.
Pingting Skrevet 23. august 2009 #7 Skrevet 23. august 2009 Eh, ja. Og det er nok også derfor hun velger å ta tattis med initialene til familien også, i stedet for å sette på seg et klistermerke som faller av. Knallbra svar! TS: hva med å google "family tattoo" eller noe sånt? Da kan det jo hende du får opp eksempler på hva andre har gjort og får litt inspirasjon Selv liker jeg ikke ord som forever, always og slikt, så selv ville jeg kanskje heller valgt en frase eller et symbol som spilte litt mer på røtter, opphav, hjem eller noe slikt. Men det er meg Også kan du jo høre med de som skal tattovere deg, de fleste tatovørene er jo kreative på slikt! Lykke til, og hold oss oppdatert da! Morsomt å se hva du bestemmer deg for.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå