Gjest Fornærmet Skrevet 7. august 2003 #1 Del Skrevet 7. august 2003 Hva gjør man når man har fått totalt "æsj æsj æsj" på å suge kjæresten, fordi man var så uheldig å suge ham en gang han ikke hadde vaska seg under forhuden? :x Bare jeg tenker på det så kjenner jeg den fæle smaken i munnen, og kjenner den ekle lukta! Vil jo gjerne suge ham igjen, og nyter egentlig å gjøre det. Noen tips til hvordan komme over den opplevelsen der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 7. august 2003 #2 Del Skrevet 7. august 2003 Vel, du kan prøve å gjøre det i dusjen, rett etter at du eller han har vasket junior? Eventuelt vente til etter at du/dere/ihvertfall han har dusjet. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fornærmet Skrevet 7. august 2003 #3 Del Skrevet 7. august 2003 Har prøvd Miew, men jeg klarte det ikke--- brakk meg nesten bare ved tanken. Tror det har satt opp en skikkelig sperre i meg, og det er så trist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 7. august 2003 #4 Del Skrevet 7. august 2003 Liker du pisket krem, sjokoladesaus, karamellsaus, noe annet lignende? Prøv å putt noe slikt på junior før du går ned... Ja, såklart rett etter at han har vasket seg! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2003 #5 Del Skrevet 7. august 2003 urgh... takk for det bildet.... :-? kukost med karamellsaus, jaja, ikke min livrett. Skal prøve å vaske ham litt mer grundig, med intimsåpe. han bruker nemlig bare vann i dusjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2003 #6 Del Skrevet 7. august 2003 urgh... takk for det bildet.... :-? kukost med karamellsaus, jaja, ikke min livrett. Skal prøve å vaske ham litt mer grundig, med intimsåpe. han bruker nemlig bare vann i dusjen... :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 7. august 2003 #7 Del Skrevet 7. august 2003 Oioioi, bare vann, jah, hehe, ikke rart det lukter Prøv Asan og DrGreves intimsåpe, veldig effektive, begge to :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt_1982 Skrevet 7. august 2003 #8 Del Skrevet 7. august 2003 Dersom han bare bruker vann må du ta en alvorsprat med ham! Såpe er viktig, da fjernes både skitt og lukt. Intimsåpe er veldig bra - men annen såpe fungerer også fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 8. august 2003 #9 Del Skrevet 8. august 2003 Æsj, ble rent kvalm! Sa du noe til han i den aktuelle situasjonen? Fikk han med seg din reaksjon? I så fall har dere jo et utgangspunkt for å prate om intimhygiene. Uansett foretrekker jeg at gubben er ren når jeg suger. Har heldigvis aldri opplevd det samme som du. Dusjen og badekaret er ideelt. Du kan jo evt under forspielet spørre om du får vaske han. Det liker min mann godt. Så bruker du selvsagt godt med såpe i håp om at han tar hintet til neste gang Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #10 Del Skrevet 8. august 2003 ta frem kniven og kapp av skiten, mye bedre med omskåret pikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 8. august 2003 #11 Del Skrevet 8. august 2003 Skal prøve å vaske ham litt mer grundig, med intimsåpe. Er det din oppgave å vaske ham??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest G Skrevet 8. august 2003 #12 Del Skrevet 8. august 2003 Skrap vekk det verste med fortenna og tygg en Extra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fornærmet Skrevet 8. august 2003 #13 Del Skrevet 8. august 2003 Skrap vekk det verste med fortenna og tygg en Extra. Æsj!!!!!!!!!!! Nei takk, det får være måte på ignoranse!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 8. august 2003 #14 Del Skrevet 8. august 2003 Få deg en renslig kjæreste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fornærmet Skrevet 8. august 2003 #15 Del Skrevet 8. august 2003 Få deg en renslig kjæreste! Tror heller jeg satser på å lære opp den jeg allerede har! Kommer til å stille et ultimatum. Enten begynner han å vaske skikkelig under forhuden, ellers blir det no more blow job fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 8. august 2003 #16 Del Skrevet 8. august 2003 Enten begynner han å vaske skikkelig under forhuden, ellers blir det no more blow job fra meg. Merkelig at slike ting må sies i det hele tatt! Eier man ikke stolthet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 8. august 2003 #17 Del Skrevet 8. august 2003 Husker en omskjæringsdebatt i våres jeg, og selvfølgelig vasket alle menn seg grundig under forhuden, det var jo elementært.. Kjente du ikke at det luktet på vei ned? Visste du på forhånd at han "vasker" seg med vann? Du må stramme opp svinepelsen din, og ikke bare med BJ-nekt. Du kan få underlivsinfeksjoner hvis han er møkkete. Forklar ham at hvis ikke han gidder å vaske seg, så må han holde seg til høyre, for du vil ikke risikere helsen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 8. august 2003 #18 Del Skrevet 8. august 2003 Du kan også vise ham bilder av peniser hvor forhuden ikke har blitt trukket tilbake og vasket på lengre tid. Det ser lite pent ut...hehe, bruke litt skremselspropaganda mot han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 8. august 2003 #19 Del Skrevet 8. august 2003 Du kan også vise ham bilder av peniser hvor forhuden ikke har blitt trukket tilbake og vasket på lengre tid. Det ser lite pent ut...hehe' date=' bruke litt skremselspropaganda mot han! [/quote'] Hvor i all verden er det du sitter og surfer Miew??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 8. august 2003 #20 Del Skrevet 8. august 2003 Eller enda bedre, si at det kan kun bli analsex for der er det møkkete fra før..hint hint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå