Gå til innhold

Utdrikkingslag


Stine

Anbefalte innlegg

Spørsmålet mitt har kanskje ikke noe på denne siden å gjøre, men jeg tenkte muligens at noen av dere kunne hjelpe meg..?

Jeg har nemlig arrangert utdrikkingslag for ei venninne, som skal drikkes ut nå til helga 27. april.

Vi skal tilbringe dagen i Oslo, men så kom jeg plutselig til å tenke på at aldersgrensene på utestedene sikkert er høyere i Oslo enn der vi kommer fra.

Noen som vet?

Den yngste av oss er 22 år, og vi andre er fra 25 og oppover. Kan jo ikke akkurat la henne stå aleine igjen på gaten..

Klem fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De stedene som har høyere aldersgrense enn 20 år, har det stort sett for å ha muligheten til å sile ut gjestene sine. Vet ikke helt hvilken type utdrikningslag dere skal ha, men er det av typen kle-seg-ut-og-selg-bollemus, da er nok desverre sjangsen for at dere ikke kommer inn på mange steder stor. Ikke pga aldersgrensen, men fordi mange utesteder ikke vil ha utdrikkingslag som gjester. Kanskje lurt å ringe og sjekke på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal IKKE ha den typen utdrikningslag.

(Ligger vel litt i bakhuet mitt at JEG er den neste som skal drikkes ut icon_smile.gif)

Så vi vil nok ikke skille oss ut blant andre vennegjenger som er ute på byen.

Er det mulig at de er litt fleksible siden kun 1 av oss 11 er 22 år, eller er reglene nokså firkantet?

Har aldri vært på utesteder i Oslo - Blir "alles" legitimasjon sjekket?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring til stedene på forhånd og hør hva de sier, det burde ikke være noe problem. De spør veldig sjelden om legg tidlig på kvelden og de er ofte veldig milde med jenter. Ofte en alers grense for jenter og en for gutter...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...