Gjest brutal_mann Skrevet 22. august 2009 #21 Skrevet 22. august 2009 er det egentli populært blandt damer at gutten har en velltrent kropp med fine og markerte muskler o.l. eller spiller det som regel ingen rolle for dere? Er litt nysgjerrig på om det er et pluss, eller om det ikke spiller noe rolle? Dette spørsmålet vil du ikke få skikkelig ærlige svar på fra kvinnene. Sannheten er at kvinner liker markerte, men ikke overdimmensjonerte, muskler. Jeg vil anta at svømmere, turnere og dansere gjør kvinnene våte i trusa, mens bolere tiltrekker seg de mest hjernedøde bimboene.
Gjest emmeline Skrevet 22. august 2009 #22 Skrevet 22. august 2009 Jeg tilrekkes av muskuløse kropper, men det er ikke avgjørende for et eventuelt forhold med en gutt.
Gjest farger Skrevet 22. august 2009 #23 Skrevet 22. august 2009 Dette spørsmålet vil du ikke få skikkelig ærlige svar på fra kvinnene. Sannheten er at kvinner liker markerte, men ikke overdimmensjonerte, muskler. Jeg vil anta at svømmere, turnere og dansere gjør kvinnene våte i trusa, mens bolere tiltrekker seg de mest hjernedøde bimboene. jeg tror du har rett. stemmer iallefall for meg - men disse tre kategoriene har jeg aldri vært borti:P svømmere kan fort se litt overdimensjonerte ut. jeg er mer på kampsport/vanlig lagtrening osv, og de jeg synes er mest tiltrekkende er gjerne de som prioriterer trening en tre-fire ganger i uka - men ikke mer. de man ser på studioer som trener veldig mye tiltrekker seg sikkert mange jenter, men for meg utstråler det en viss usikkerhet og overflatiskhet. jeg antar bare at de er en den mannlige versjonen av "bomboer". sikkert snille som dagen er lang, men ikke typen du konverserer med i mer enn fem minutt.....
Gal_dame Skrevet 22. august 2009 #24 Skrevet 22. august 2009 er det egentli populært blandt damer at gutten har en velltrent kropp med fine og markerte muskler o.l. eller spiller det som regel ingen rolle for dere? Er litt nysgjerrig på om det er et pluss, eller om det ikke spiller noe rolle? Eg har ikkje noe imot ein veltrent kropp med markerte muskler nei, det kan være j*vlig sexy det, med six-pack og flotte armer Men eg misliker ikkje litt kosemage fordetom. Bolegutter og bodybuildere er nasty da, ser bare dust ut.
Inx Skrevet 22. august 2009 #25 Skrevet 22. august 2009 Bolegutter og bodybuildere er nasty da, ser bare dust ut. *sipper*
Eplefe Skrevet 22. august 2009 #26 Skrevet 22. august 2009 Ja til kosemage og hår på brystet, nei til oljede overkropper med bulepupper!
Gjest EmilyLane Skrevet 22. august 2009 #27 Skrevet 22. august 2009 Jeg faller for nerdegutter, og da hører det med en "vanlig" kropp. Jeg elsker en myk mage jeg kan ligge på om kvelden, men for meg er det viktig med sterke muskler i armene, men gjerne "skjult" slik at det kun vises at det er mye muskler om man kjenner etter. Slank men kosete med andre ord Heller litt for mye enn litt for lite! Jeg hadde aldri takla en fyr som var hard som en planke.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2009 #28 Skrevet 22. august 2009 de man ser på studioer som trener veldig mye tiltrekker seg sikkert mange jenter, men for meg utstråler det en viss usikkerhet og overflatiskhet. jeg antar bare at de er en den mannlige versjonen av "bomboer". Hm. La oss si at en gutt trener 5-6 dager i uka, fordi han liker det eller idretten hans krever det, da oser det ikke "usikkerthet" eller overflatiskhet". Greit nok at han får sannsynlig mange blikk fra jenter, men det har jo ikke noe med usikkerhet eller overflatiskhet og gjøre. Ok at det er din mening, men jeg skjønner bare ikke hvor du vil med den? Det du også har nevnt her helt på slutten at du antar at det er den mannlige versjonen av bomboer, (som jeg trur du mener bimboer) er JEG helt uenig i. Så la oss si at ei jente har en fin veltrent kropp betyr det nødvendigvis ikke at hun er ei bimbo.
sebra Skrevet 22. august 2009 #29 Skrevet 22. august 2009 Dette spørsmålet vil du ikke få skikkelig ærlige svar på fra kvinnene. Sannheten er at kvinner liker markerte, men ikke overdimmensjonerte, muskler. Jeg vil anta at svømmere, turnere og dansere gjør kvinnene våte i trusa, mens bolere tiltrekker seg de mest hjernedøde bimboene. Pøøh...jeg liker ikke muskler , jeg liker gutter som har en ganske "pinglete" kropp...
Gjest brutal_mann Skrevet 22. august 2009 #30 Skrevet 22. august 2009 Noe sier meg at det har vert mange hunkjønn som har glidd av sofaen under dette kretsmesterskapet i friidrett som holdes i Berlin om dagen...
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2009 #31 Skrevet 22. august 2009 Samme tema: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...%C2%B8se%20menn
Pomeline Skrevet 22. august 2009 #32 Skrevet 22. august 2009 Dette spørsmålet vil du ikke få skikkelig ærlige svar på fra kvinnene. Sannheten er at kvinner liker markerte, men ikke overdimmensjonerte, muskler. Jeg vil anta at svømmere, turnere og dansere gjør kvinnene våte i trusa, mens bolere tiltrekker seg de mest hjernedøde bimboene. Dette stemte egentlig ganske bra for meg også. Svømmere har faktisk utrolig fine kropper :rødme: Kanskje jeg skal overtale kjæresten min til å begynne
Gjest brutal_mann Skrevet 22. august 2009 #33 Skrevet 22. august 2009 Dette stemte egentlig ganske bra for meg også. Svømmere har faktisk utrolig fine kropper :rødme: Kanskje jeg skal overtale kjæresten min til å begynne Eventuelt få han til å få seg en jobb som innebærer kroppsarbeid!
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2009 #34 Skrevet 22. august 2009 Har aldri brydd meg om muskulaturen til de jeg har falt for, men jeg skal innrømme at jeg synes det er positivt med i hvert fall antydning til muskler og at kroppen bærer preg av _litt_ fysisk aktivitet. Resultatene av det motsatte blir tydeligere med alderen og jeg er nå over 30, så ser jo at det ikke er så veldig positivt for utseende og holdning når man bare sitter foran tv-en eller pc-en.
Gjest Gjest_linda_* Skrevet 22. august 2009 #35 Skrevet 22. august 2009 for meg er det viktig at han iallefall er maskulin,et pluss hvis han har litt markerte muskler.Men tenner ikke på en kropp som har for mye muskler,synes det blir litt for mye av det gode.Det viktigste er pesonligheten,den teller utrolig mye
Pomeline Skrevet 22. august 2009 #36 Skrevet 22. august 2009 Eventuelt få han til å få seg en jobb som innebærer kroppsarbeid! Det har han allerede
Fat Sally Lee Skrevet 23. august 2009 #37 Skrevet 23. august 2009 Høy, slank (ikke tynn!) og med temmelig markerte muskler, er en beskrivelse som passer mannen min, og jeg føler meg som verdens heldigste som har en slik kjæreste! Men jeg vet om kjekke mannfolk både i kategorien tynn, og litt overvektig. Kjekke menn kommer i mange former, og takk gud for det!
Gjest Supermimz Skrevet 23. august 2009 #38 Skrevet 23. august 2009 Unnskyld meg, men dette er et skikkelig stygt mannfolk. Ta en titt på Johnny Jensen, sånn skal det være... Sitat endret. Helen, mod. Om konservativmann liker kroppen til Markus Ruhl, så gjør han det. Vi har alle forskjellig smak.
Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 23. august 2009 #39 Skrevet 23. august 2009 Om konservativmann liker kroppen til Markus Ruhl, så gjør han det. Vi har alle forskjellig smak. Klart han må få lov til å like Markus Ruhl... Men han siterte innlegget mitt, og plasserte et bilde av den gigantiske kroppen til Ruhl under, så da kunne jeg ikke dy meg for å svare...
Teriyaki Skrevet 23. august 2009 #40 Skrevet 23. august 2009 (endret) Tjaa..Det heeelt ideelle ville vært kjæresten min i en litt slankere form. Altså høy og kraftig og middels trent. Altså at magen var noen hakk mindre, litt bedre trente armer, rompe og rygg. Sånn som det er nå så er det en relativ pondus, og ettersom han fyller 24 snart, og dermed sikkert vil få noe lavere forbrenning, så må jeg vel innrømme at jeg er litt bekymret. MEN jeg tenner på han og ville aldri byttet han ut med en annen kun pga. en bedre kropp. Masse six-pack og sånt tenner jeg ikke på. Endret 23. august 2009 av Teriyaki
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå