Gjest z+ Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 er det egentli populært blandt damer at gutten har en velltrent kropp med fine og markerte muskler o.l. eller spiller det som regel ingen rolle for dere? Er litt nysgjerrig på om det er et pluss, eller om det ikke spiller noe rolle?
Gjest koola_anna Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 Vel, selv har jeg aldri foretrukket gutter med sixpack etc. Synes det er så mye mer hyggelig meg en sporty kropp (uten at den trenger å være så markert), litt hår på brystet etc. En liten kosemage synes jeg bare er et pluss. Men som sagt: Det er personligheten bak kroppen jeg tenner på.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 Jeg foretrekker gutter som ikke har veltrent kropp. Helt vanlige kropper er best. Hvis han er for perfekt får jeg bare dårlig selvtillit.
felgen Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Hvis gutten har muskler og er for veltrent er det egentlig mer et minus enn et pluss. Men det er hvis det er synlig sixpack eller lignende. Jeg tenner ganske enkelt ikke på menn med muskler. ( pondus er mye hyggeligere )
Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 22. august 2009 #5 Skrevet 22. august 2009 Jeg liker best veltrente gutter/menn. Bodybuildere og bolegutter liker jeg ikke, det blir altfor ekstremt og unaturlig. Det er absolutt pent å se på en gutt med normalt veltrent kropp...
Inx Skrevet 22. august 2009 #7 Skrevet 22. august 2009 helt klart et stort minus. *grøsse* Oops, jeg begynner å skjønne hvorfor jeg fortsatt er singel. Men heldigvis er det ikke helt tørke....
Gjest Gjest_s_* Skrevet 22. august 2009 #9 Skrevet 22. august 2009 Jeg bryr meg ærlig talt ikke så mye hverken den ene eller den andre veien. Personlighet teller selvsagt mest, og skal man snakke om det overfladiske så er det ansiktet som er viktig. Men det er jo fint med brede skuldre, velformede armer og en sterk rygg da Sixpack er ikke like bra i min bok. Men jeg har vært sammen med både spinkle, veltrente og menn med noen ekstra kilo, og syntes alle var ekstremt sexy!
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2009 #10 Skrevet 22. august 2009 Klart det betyr mye. En veltrent mannekropp er 100% bedre enn en dvask eller middelmådig trent mannekropp. Kosemage på menn er IKKE attraktivt. Yikes. Vil ikke ha den dissende magen som slenger oppå min veltrente når han holder på i misjonæren. Menn som er for tynne er også stygt. Særlig menn som er tynne og utrente, hvor det er løs og slapp hud overalt.
momo Skrevet 22. august 2009 #11 Skrevet 22. august 2009 Han jeg dater nå har bare en fantastisk kropp. Han har masse muskler, men ikke noe bolegutt. Må jo si att jeg tenner ekstra på kroppen hans. Men noen stor rolle spiller det ikke. Men sefølgelig ett pluss. Bolegutter tenner jeg ikke på.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2009 #12 Skrevet 22. august 2009 Han jeg dater nå har bare en fantastisk kropp. Han har masse muskler, men ikke noe bolegutt. Må jo si att jeg tenner ekstra på kroppen hans. Men noen stor rolle spiller det ikke. Men sefølgelig ett pluss. Bolegutter tenner jeg ikke på. Samme her! Brydde meg ikke noe spesielt om kropp før, men etter å ha blitt sammen med en moderat veltrent type så synes jeg det er det mest sexy i verden. Man synes jo alltid den man er sammen med er mest sexy i verden da, men jeg tenner mer på kroppen hans enn hva jeg har gjort med tidligere typer. Kan ikke vente med å rive av han skjorta, og jeg elsker å gi massasjer bare for å beundre den perfekte ryggen og rompa hans og kjenne på de muskuløse armene. Ble faktisk ganske tent bare av å skrive dette! Han er ikke bolegutt eller tynn sixpack-mann, han er vel heller naturlig bredbygd som har trent en del styrke og derfor er markert på de rette stedene.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2009 #13 Skrevet 22. august 2009 Vel, selv har jeg aldri foretrukket gutter med sixpack etc. Synes det er så mye mer hyggelig meg en sporty kropp (uten at den trenger å være så markert), litt hår på brystet etc. En liten kosemage synes jeg bare er et pluss. Men som sagt: Det er personligheten bak kroppen jeg tenner på. Som jeg skulle skrevet det selv. Med mindre gutten (dvs jeg foretrekker at de er menn) driver idrett på høyt nivå, så vil jeg se på sixpack som et tegn på at han er forfengelig og bruker for mye tid i treningsstudio. Foretrekker de som holder seg i normalt god form. Hadde antagelig valgt sofagrisen også foran han med sixpacken. Og så bør de ha naturlig hårvekst. Voksing av brystkasse er noe av det mest turnoff jeg kan tenke meg. Men det må ha blitt utrolig utbredt, i hvert fall blant de som avbildes i media. Er jo knapt et hårstrå å se lenger :gjeiper:
VirreVapp Skrevet 22. august 2009 #14 Skrevet 22. august 2009 Normalt god form holder i lange baner.. litt for mye gjør ingenting! Min kjære har en liten kosemage, og jeg synes han er den mest sexy jeg kan tenke meg For meg er det sånn at faller jeg for personen, liker jeg kroppen hans.
Ella_Grey Skrevet 22. august 2009 #15 Skrevet 22. august 2009 Det spiller egentlig ingen rolle. Det er helheten som er viktigst. Men pene, veltrente underarmer er faktisk et stort pluss i boka når jeg tenker meg om.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2009 #16 Skrevet 22. august 2009 Nja. Jeg vet nå ikke jeg. Tenner ikke på måne, hengepudding, sæggeræv og fyrstikkarmer... En mann skal være større enn meg. Høyere og tyngre. Han skal ha tyngdepunkte ca mellom brystmusklene (ikke over navlen!) og gode muskler i armene. (Som jeg kan krabbe inn i og føle meg liten og beskyttet!) At han er godt proposjonert er viktigere enn at han er sylslank eller beintrena. Han er glad i såpe og vann, men ellers ikke særlig jålete. Det holder at skjorta er rein, jeg er ikke nøye om han får den på seg rette veien! Og så er han trofast (!) og pågående når det kommer til sex. Han kan få lov å overtale meg men ikke true eller tvinge meg.. :rødme:
juliane Skrevet 22. august 2009 #17 Skrevet 22. august 2009 For min del er det viktig at han ikke får meg til å føle meg stor, det betyr at han bør være høyere enn meg (180) og såpass kraftig at det er han som "beskytter" meg og ikke motsatt. Det betyr ikke så mye om han er større enn meg fordi han er litt "bamsete" eller fordi han er muskuløs, så lenge han ikke er feit eller har bolemuskler. Så lenge kroppen er spinkel hjelper det ikke at han er veltrent.
Konservativ Mann Skrevet 22. august 2009 #18 Skrevet 22. august 2009 (endret) Jeg liker best veltrente gutter/menn. Bodybuildere og bolegutter liker jeg ikke, det blir altfor ekstremt og unaturlig. Det er absolutt pent å se på en gutt med normalt veltrent kropp... Man kan aldri bli for rik, for pen eller ha for mye muskler. Markus Rühl er kul: http://3.bp.blogspot.com/__aQQm19auJI/R0BE...ybuilder003.jpg Img-tagger slettet. Helen, mod. Endret 22. august 2009 av Helen
Suzy Skrevet 22. august 2009 #19 Skrevet 22. august 2009 Jeg er svak for slanke til tynne menn faktisk - men helst av typen naturlig trent, så senete armer, flat mage osv er faktisk viktig for meg. Ja, jeg er en nok en kroppssnobb
Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 22. august 2009 #20 Skrevet 22. august 2009 (endret) Man kan aldri bli for rik, for pen eller ha for mye muskler. Markus Rühl er kul: http://3.bp.blogspot.com/__aQQm19auJI/R0BE...ybuilder003.jpg Unnskyld meg, men dette er et skikkelig stygt mannfolk. Ta en titt på Johnny Jensen, sånn skal det være... Sitat endret. Helen, mod. Endret 22. august 2009 av Helen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå