Gjest Trille Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 Ok, et hypotetisk spørsmål: Du er ung student og en kjekk utleier spør om dere kan inngå en avtale om at betalingen skjer i naturalia. Han forklarer at han jobber 60 timer i uka, og aldri får tid tilå treffe noen. Alt han krever er en kveld i mnd med deg. Hvordan tror du at du hadde reagert? Hadde du gått med på dealen?
Rosalie Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 Aldri i livet. Min kropp er mitt tempel og er ingen vare man handler med. For øvrig tar prostitusjon knekken på psyken til de aller fleste. 5
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 Ok, et hypotetisk spørsmål: Du er ung student og en kjekk utleier spør om dere kan inngå en avtale om at betalingen skjer i naturalia. Han forklarer at han jobber 60 timer i uka, og aldri får tid tilå treffe noen. Alt han krever er en kveld i mnd med deg. Hvordan tror du at du hadde reagert? Hadde du gått med på dealen? Gjorde du det da?
Konservativ Mann Skrevet 22. august 2009 #5 Skrevet 22. august 2009 Hadde en pen dame gitt meg et slikt tilbud da jeg var student hadde hun fått kjeften full av pikk før hun hadde rukket å bli ferdig med å snakke. 3
Gjest emmeline Skrevet 22. august 2009 #7 Skrevet 22. august 2009 Hm, høres jo ikke for ille ut, men når alt kommer til alt ville jeg nok ikke klart å gjennomføre det.
Ella_Grey Skrevet 22. august 2009 #8 Skrevet 22. august 2009 Hadde blitt overrasket over at noen kom med det forslaget. Hypotetisk: nei I real life: tror ikke det, ser for meg at det kan gå galt på så mange måter. Men allikevel kan det hende jeg ville sagt ja, kom helt an på hvordan jeg oppfattet han som person.
Rosalie Skrevet 22. august 2009 #9 Skrevet 22. august 2009 Jeg lurer på dere som vurderer det: Hva gjør dere den dagen dere får dere kjæreste? Tviler på at utleier vil gå tilbake på en slik deal på grunn av det... 2
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2009 #10 Skrevet 22. august 2009 Jeg lurer på dere som vurderer det: Hva gjør dere den dagen dere får dere kjæreste? Tviler på at utleier vil gå tilbake på en slik deal på grunn av det... Nå er det ikke alle som konstant ser seg om etter kjæreste da Og i verste fall går det an å flytte. Som svar på hovedinlegget: Hadde vurdert det ja, alt etter som hvor godt jeg likte han. Var det noen jeg fint kunne se for meg å ha sex med, og likte godt nok til å tilbringe en kveld med ser jeg ikke bort fra jeg hadde sagt ja. Faren er selvsagt graviditet, så enkelte former for sex hadde blitt holdt utenfor (som i alle forhold som ikke er seriøse. Jeg stoler aldri 110 % på prevensjon) og sykdommer. Emosjonelt er det og en fare for at han eller jeg kan tro det er noe mer i det enn det det. Jevnt over ser jeg det ikke som noe verre enn fucking good friends om kjemien er ok. Men en gammel gubbe, eller for den slags skyld en ung idiot jeg ikke liker hadde ikke vært aktuelt.
Rimmern Skrevet 22. august 2009 #11 Skrevet 22. august 2009 Leie ut en leilighet for én kveld i måneden? Hva tror han fitta di er laget av? Gull? Ærlig talt - minst én gang i uken ville vært et minimum. 3
Cuckold Skrevet 22. august 2009 #12 Skrevet 22. august 2009 Ok, et hypotetisk spørsmål: Du er ung student og en kjekk utleier spør om dere kan inngå en avtale om at betalingen skjer i naturalia. Han forklarer at han jobber 60 timer i uka, og aldri får tid tilå treffe noen. Alt han krever er en kveld i mnd med deg. Hvordan tror du at du hadde reagert? Hadde du gått med på dealen? Jeg lurer på dere som vurderer det: Hva gjør dere den dagen dere får dere kjæreste? Tviler på at utleier vil gå tilbake på en slik deal på grunn av det... Det finnes jo gutter som tenner på at dama har prostituert seg litt også, så det er ikke sikkert det blir noe problem. Selv om hun nok bør være oppmerksom på at det ikke er alle som vil sette pris på dette. Og sånne hemmeligheter har det med å dukke opp når det passer aller dårligst. Noe man bør ta med i betraktning om man velger å holde det skjult for sin senere kjæreste. I mitt forhold ønsker jeg såpass åpenhet at det vil være naturlig å fortelle om noe slikt. Hvis man har gjort ting partneren ville fått store problemer med og derfor holder dette hemmelig, bygger man forholdet på fortielse og løgn, da fremstår man som en annen enn man er. Men det er min mening.
Gal_dame Skrevet 22. august 2009 #13 Skrevet 22. august 2009 Ok, et hypotetisk spørsmål: Du er ung student og en kjekk utleier spør om dere kan inngå en avtale om at betalingen skjer i naturalia. Han forklarer at han jobber 60 timer i uka, og aldri får tid tilå treffe noen. Alt han krever er en kveld i mnd med deg. Hvordan tror du at du hadde reagert? Hadde du gått med på dealen? Tror eg hadde ledd og sagt nei. Puler ikkje med kem som helst, spesielt ikkje ein som er ''desperat'' nok til å foreslå det der. Hadde han nekta tatt peng for leilighet hadde eg heller funnet ett annet sted å bo. Står for mye i fare for mas om fleire ganger i mnd, i fare for at det blir utvikla følelser fra eine parten, man kunne fått seg kjæreste og da hadde det jo ikkje gått med å pule på utleieren som kanskje ikkje hadde vært villig til å gi opp sex-møtet osv.... 2
Lumina Skrevet 22. august 2009 #14 Skrevet 22. august 2009 er det virkelig folk som gjør dette :O jeg ville nok sagt nei, kan ikke forestille meg at det gjør noe annet "godt" enn og ødelegge alt av selvrespekt og selvfølelsen med og la seg bli brukt på den måten! og hva når/om du får deg kjæreste?
Gjest Gjest_Kenny_* Skrevet 22. august 2009 #15 Skrevet 22. august 2009 Hadde en pen dame gitt meg et slikt tilbud da jeg var student hadde hun fått kjeften full av pikk før hun hadde rukket å bli ferdig med å snakke. Ja SELVFØLGELIG!! Jeg hadde jo vært overhappy! Da jeg var 23 hadde det også vært ekstra ekstra spennende om dette hadde vært f.eks. en skilt dame i 40-50-åra. Hadde slått til tvert. Hvorfor skjedde dette aldri meg da jeg studerte??
Ella_Grey Skrevet 22. august 2009 #16 Skrevet 22. august 2009 Jeg lurer på dere som vurderer det: Hva gjør dere den dagen dere får dere kjæreste? Tviler på at utleier vil gå tilbake på en slik deal på grunn av det... Det er en av tingene jeg tenker kan gå galt. Men hadde tilbudet faktisk kommet, og jeg ikke bare måtte ta stilling til det hypotetisk, og han hadde vært en ok fyr, og det bare er snakk om en gang i mnd, og jeg hadde spart mange tusen i mnd. såååå... Samtidig ville jeg vært veldig redd for at det ble for komplisert, at det var noe som lå bak, at jeg kom i en situasjon jeg ikke kom meg ut av. Det er greit å flytte, men du kommer ikke unna det du har gjort uansett.
Gjest negasjon Skrevet 22. august 2009 #17 Skrevet 22. august 2009 (endret) Jeg ville ikke vurdert tilbudet engang. Et hjem er noe meget privat for meg, og det samme er mitt seksualliv. Hvis min situasjon var så katastrofal ville jeg heller funnet meg en rik elsker eller to, eller irl; en jobb ved siden av studiene. Endret 22. august 2009 av negasjon 2
Gjest gjestdeluxe Skrevet 22. august 2009 #18 Skrevet 22. august 2009 Ok, et hypotetisk spørsmål: Du er ung student og en kjekk utleier spør om dere kan inngå en avtale om at betalingen skjer i naturalia. Han forklarer at han jobber 60 timer i uka, og aldri får tid tilå treffe noen. Alt han krever er en kveld i mnd med deg. Hvordan tror du at du hadde reagert? Hadde du gått med på dealen? Nei, jeg kunne ikke det. Jeg ville ikke ha tålt å ha noe slikt i tilværelsen min. Det høres bare ekkelt ut.
Gjest Gjest::C:: Skrevet 22. august 2009 #19 Skrevet 22. august 2009 SITER(Trille @ 22.08.2009 (09:42) ) * Ok, et hypotetisk spørsmål: Du er ung student og en kjekk utleier spør om dere kan inngå en avtale om at betalingen skjer i naturalia. Han forklarer at han jobber 60 timer i uka, og aldri får tid tilå treffe noen. Alt han krever er en kveld i mnd med deg. Hvordan tror du at du hadde reagert? Hadde du gått med på dealen? Ja, hadde jeg absolutt vurdert dersom personen tiltalte meg utseendemessig og ellers oppførte seg som et smart vesen. Og forutsatt at jeg selv var singel! Liker sex jeg, og hadde dette vært aktuelt da jeg var student og singel, så hadde dette vært en grei løsning. Ville ha avtalt en prøveomgang først da, bare for å sikre meg at dette blir bra sex en gang i mnd... Har aldri klart å kjøre reprise når sexen har vært dårlig. Dersom jeg hadde fått meg en kjæreste etterhvert, så hadde jeg tenkt at "nå er tiden inne for å bryte opp her og flytte på seg", og takket pent for en ordning vi forhåpentligvis begge hadde et visst utbytte av
Nienna Skrevet 22. august 2009 #20 Skrevet 22. august 2009 Singel og student, en utleier som ikke bød meg i mot på alle kanaler, men heller appelerte til meg som noen jeg fint kunne tenkt "I'd hit that" om, tja, hvorfor ikke. Men jeg tror jeg ville avtalt litt grundigere enn at leien betales en kveld i måneden. Type, dersom jeg skulle havne på dealeren med noen, eller han skulle havnet på dealeren med noen for den sags skyld, skulle det leieforholdet opphørt med det samme til fordel for en da allerede avtalt pris (i klingende mynt, denne gangen). Altså, her er jo noe av det viktigste for min del at det hadde vært noe kjemi på gang, at det kunne fungert uten at jeg dro hjem og stod 8 timer i dusjen og hang 4 timer over doen for å spy. Er det kjemi der, så hadde jo det vært en win-win/win situation. Jeg får leilighet og sex, og han får sex. Ikke fordi, jeg har samboer, så det er nok uaktuelt for min del uansett, men i teorien, it's all okay. 8D 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå