Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest brutal_mann
Skrevet
Står jo som regel noe om kjendiser uansett hvilket medium man leser!

I Dagens Næringsliv og Klassekampen?

I dag, med internett over alt, er det null problem å oppsøke seriøse nyhetsmedia. En må ikke lese Daglbadet og VG...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mina_*
Skrevet

Jeg driter i aksel og tone.

MEN

Jeg synes at det er helt uffattelig at de brukte amandashowet på å offentliggjøre dette..

Jeg hadde ønsket at dette showet hadde vinklet litt og dedikert det mer til feks han manusforfatteren som døde.. men dette var virkelig ikke amanda show.. dette var tone og aksel show..

Skrevet

Vel,

It's slander

You say it's not a sword

But with your pen you torture men

You'd crucify the Lord

And you don't have to read it, read it

And you don't have to eat it, eat it

To buy it is to feed it, feed it

So why do we keep foolin' ourselves

Just because you read it in a magazine

Or see it on the TV screen

Don't make it factual

:digge:

Vel, nå har de jo bekreftet det, om man skal tro Se og Hør, men pressen skriver om det som selger og dette selges nå ikke akkurat mindre når du går til et, ikke akkurat lite forum og "reklamerer" for det.

Skrevet
I Dagens Næringsliv og Klassekampen?

I dag, med internett over alt, er det null problem å oppsøke seriøse nyhetsmedia. En må ikke lese Daglbadet og VG...

Veldig sant! Har i lengre tid irritert meg over dekningen av kjendisers små private detaljer, men det er ikke lenger noe større problem siden vg og dagbla er byttet ut med Aftenposten. Befriende å slippe å lese om det som (for meg) er fullstendig irrelevant, selv om jeg merker tyyydelig at jeg er veldig akterutseilt på "who`s hot and who`s not"

Skrevet
On en sliter med at det skrives for mye om kjendiser så leser en feil medier.

Joa, men når dagbladet (!!) dekker hele førstesiden sin om saken...da begynner jeg å lure på om verden står stille for den saken. Det måtte jo vært noe sam var liitt viktigere enn akkurat det? :fnise:

nei, la de stå på. Heldigvis ikke jeg som må dekke saken:P

Gjest brutal_mann
Skrevet
Joa, men når dagbladet (!!) dekker hele førstesiden sin om saken...da begynner jeg å lure på om verden står stille for den saken. Det måtte jo vært noe sam var liitt viktigere enn akkurat det? :fnise:

nei, la de stå på. Heldigvis ikke jeg som må dekke saken:P

Dagbladet er ingen seriøs avis, ei heller VG.

Skrevet

Tråden er ryddet.

- Nigo (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...