Rosalie Skrevet 21. august 2009 #1 Del Skrevet 21. august 2009 Hva betyr egentlig uttrykket "Du er en kaninkoker"? Lest det flere ganger her inne i det siste, men skjønner ikke hva det betyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplefe Skrevet 21. august 2009 #2 Del Skrevet 21. august 2009 Farlig begjær-filmene. Bunny boiler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 21. august 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 21. august 2009 Sier meg ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. august 2009 #4 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg tenker på klovner i kamp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 21. august 2009 #5 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Har du ikke sett Farlig begjær? 80-tallsklassiker. Anbefales I filmen er Glenn Close elskerinnen til Michael Douglas, som er gift. Sjalusien hennes tar fullstendig overhånd, og en av scenene mot slutten av filmen er at familien kommer hjem fra helgetur (e.l.) og finner barnas kjæledyr, en søt liten kanin, i en fosskokende gryte på komfyren. Er du en kaninkoker, så er du en fullstendig gæren og sykelig sjalu stalker. Endret 21. august 2009 av antigartner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 21. august 2009 #6 Del Skrevet 21. august 2009 Det er fra en film (Fatal attraction), der en dame som ikke vil gi slipp på en mann som hun har hatt sex med, men som er gift med en annen kvinne, klikker fullstendig, og dreper kaninen til datteren til fyren. Det brukes da gjerne om damer som blir fullstendig "obsessed" og gal over en eller annen fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 21. august 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 21. august 2009 Har du sett Farlig begjær? 80-tallsklassiker. I filmen er Glenn Close elskerinnen til Michael Douglas. Sjalusien hennes tar fullstendig overhånd, og en av scenene mot slutten av filmen er at familien kommer hjem fra helgetur (e.l.) og finner barnas kjæledyr, en søt liten kanin, i en fosskokende gryte på komfyren. Takk for et ordentlig svar. Så uttrykket kan brukes om sykelig eller unaturlig sjalu, stalker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 21. august 2009 #8 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Takk for et ordentlig svar. Så uttrykket kan brukes om sykelig eller unaturlig sjalu, stalker? Ja, helt riktig, og som Gåsemor sier: besatt. Jeg har tydeligvis editert mitt opprinnelige innlegg noe mens du skrev, men det er rett oppfattet. Filmen bør faktisk ses. Jeg så den på kino da den kom. Da var jeg trolig ikke heelt gammel nok. Det er noen scener på slutten som en kan hoppe litt i stolen over. For noen måneder siden så jeg den igjen. Den gikk på en TV-kanal, og jeg skvatt godt denne gangen også. Endret 21. august 2009 av antigartner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 21. august 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 21. august 2009 I 1987 var jeg 9 år og veldig for ung. Har sett den, for jeg kjente igjen det du skrev, men den er litt for skummel for sarte meg. Kanskje se den en gang samboer er hjemme? Tusen takk for hjelpen. Lært noe nytt i dag, også, takket være KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå