Gå til innhold

Internett-shopping!


CTN

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på om dere har noen bra tips til gode butikker på nettet!?

Mine favoritter er foreløpig

www.carismanorge.no (Sko+++)

www.nelly.com (klær)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Lurer på om dere har noen bra tips til gode butikker på nettet!?

Mine favoritter er foreløpig

www.carismanorge.no (Sko+++)

www.nelly.com (klær)

Heisann :)

Leste i Det Nye i dag at Top Shop har begynt å shippe til norge :D Top Shop :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei hei :)

Her kommer noen fler:

Hår/hud/sminke:

- Strawberrynet.com (gratis frakt bortsett fra parfyme tror jeg)

- Lookfantastic.com

- Feelunique.com (gratis frakt)

- Beautybay.com

- Cheapsmells.com

- Pureshop.no

- Makeupmekka.no

Klær og sko:

- Laredoute.no

- Hm.com/no

- Asos.com

- Ellos.no

- Gojane.com

- Forever21.com

- Eastbay.com (mest sportsklær og sko)

- Spanishmossvintage.com (de har også butikk på Ebay med samme navn)

- Fashionmixology.no

- Mango.com/Mangoshop.com

Altmulig: Ebay.com og Ebay.co.uk :hoppe::handle:

Bare å opprette en paypal konto, og sjekke omdømme til selger før du kjøper, så er du rimelig trygg :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Prøvde Liberty blue, heeeelt genialt, måtte sende dem mail på hva jeg ønsket pga det ikke gikk å sende til norge.. Fikk mange fiiine smykker i dag.. fikk tilegg i svar at de skal åpne butikk i drammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler IKKE LaRedoute.no, elendig nettside.

1. Plutselig hadde jeg sjekket ut og bestilt, uten å selv være klar over det. Ok at jeg ikke akkurat fulgte med, men jeg la aldri merge til at jeg klikket meg videre til en utsjekk eller bestillknapp... Varene ble da levert med postordre og ikke betalt på forhånd som jeg skulle. Alternativet kom heler ikke opp.

2. Brukte 12 dager fra bestilling til varene ble sendt og da brukte de videre 5 dager på frakten. Ikke godt nok når varene er på lager (og var de ikke på lager burde de gitt beskjed)!

3. Dårlig returordning, man MÅ levere pakken der man henter den, og i dette tilfellet var den sendt gjennom tollpost som ikke leverer varer på postkontoret eller post i butikk. For min del vil det si at jeg må levere returene i en butikk som ligger langt unna og som jeg ikke kjører forbi til vanlig.

Varene er pene, men med en slik netthandelsituasjon kommer jeg ikke til å bestille igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler IKKE LaRedoute.no, elendig nettside.

1. Plutselig hadde jeg sjekket ut og bestilt, uten å selv være klar over det. Ok at jeg ikke akkurat fulgte med, men jeg la aldri merge til at jeg klikket meg videre til en utsjekk eller bestillknapp... Varene ble da levert med postordre og ikke betalt på forhånd som jeg skulle. Alternativet kom heler ikke opp.

2. Brukte 12 dager fra bestilling til varene ble sendt og da brukte de videre 5 dager på frakten. Ikke godt nok når varene er på lager (og var de ikke på lager burde de gitt beskjed)!

3. Dårlig returordning, man MÅ levere pakken der man henter den, og i dette tilfellet var den sendt gjennom tollpost som ikke leverer varer på postkontoret eller post i butikk. For min del vil det si at jeg må levere returene i en butikk som ligger langt unna og som jeg ikke kjører forbi til vanlig.

Varene er pene, men med en slik netthandelsituasjon kommer jeg ikke til å bestille igjen.

For ikke å snakke om at nettsida ikke fungerer etter halv sju om kvelden. Da er det vist umulig å legge inn bestillinger eller sjekke ordrestatus. Nettbutikk med åpningstider, anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • 4 måneder senere...

Jeg liker veldig godt romwe.com, ryddig og fin nettside samt mange fine plagg jeg ikke har sett noen andre nettsider har.

Prøvde å komme meg inn på www.libertyblue.co.uk, men kom ikke inn på nettsiden fordi jeg ikke hadde passord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg liker å bruke eBay, men kanskje ikke det du leter etter? Det er ihvertfall et billig alternativ. Spørs litt hva du skal ha da. Og shippinger bruker ofte utrolig utrolig laaang tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

Jeg liker godt Nelly.com og hm.no.

Så handler jeg mye på hooks.no også (hestebutikk) :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...