Stillest vann Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Ok, nå har jeg opplevd det også - hvorfor i hel.... ble den slapp midt i akten? Der og da tenkte jeg at det var noe psykologisk, men siden jeg hadde tatt en dobbel Ibux et par timer tidligere, forhørte jeg meg litt rundt i ettertid og fikk klar tilbakemelding: Selvfølgelig skal menn ligge unna Ibux før sex! Har du hørt om det samme? Evt. hvilke andre smertestillende har samme virkning? Hvis det er sant - spread the word! Det er jo teit å skaffe seg problemer helt unødvendig.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Hvem sa dette til deg? Og hva var begrunnelsen?
Gjest Gjest akkurat nå Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Min samboer tar som regel Ibux hver kveld (600 mg) og han har ikke problemer
Gjest Rota Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Ingen tro på at Ibux hemmer. Selv bruker jeg både Ibux, Paralgin forte, Sobril eller Vival innimellom, og noen ganger hasjrøyk i tillegg til 1 eller flere av disse tablettene. Sex? No problem.
Ethereal Skrevet 22. august 2009 #5 Skrevet 22. august 2009 Dette har jeg aldri hørt om. Står vel ikke i pakningsvedlegget under bivirkninger for Ibux? Urban myte?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå