Gå til innhold

Vegg i mellom vaskemaskinen og dusjen


Linenor

Anbefalte innlegg

Som sagt, jeg skal sette opp en vegg i mellom vaskemaskinen og dusjen. Det er fordi det ikke er bra å vaskemaskinen såpass nærme dusjen = vann, har jeg blitt fortalt av en vaskemaskin-reperatør.

Hva er den enkleste løsningen å få til det på? Dette er det på badet, og veggen må tåle direkte vann.. Helst ikke så veldig tykk, men jeg er helt blank på dette området, og trenger derfor råd fra noen som mest sannsynlig har mer pæiling enn meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest _Leela_

Vi har vegg bygd opp av glassbyggestein mellom dusj og vaskemaskin, ser veldig bra ut, men den blir jo litt tykkere enn en dusjvegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jette_*

Du kan jo bygge vegg av plater og flislegge dem.

I mitt nye hus får jeg også endelig vaskemaskin og tørketrommel på badet. Her er det bygget vegg ab gips som er fliset likt resten av badet - enkelt og kjempefint. Vurderer om jeg skal få satt opp en glassdør av farget glass foran, men det får vente til jeg flytter inn og ser hva som vil egne seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jette_*
Det blir jo tykkere enn glassbyggersten.

Det trenger det ikke bli - dessuten er det mye penere - etter mitt syn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye penere kommer an på om man får de samme flisene som det evt er på resten av veggene. Eller bryte med mosaikk f.eks. Hvordan du skal få den veggen til å bli så tynn når du skal sette flis på den, er for meg et stort spørsmål. Er jo meninga veggen skal klare å holde vekten av både flisene og at man lener seg oppetter den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...