Gå til innhold

Vaskemaskin som "mates" på toppen...


Linenor

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt på å kjøpe meg en slik vaskemaskin som er slik man "mater"/putter i klærne på toppen av vaskemaskinen. Pga plassmangel tenkte jeg at jeg skulle gå til innkjøp av en slik vaskemaskin, men hadde vært kjekt å høre om noen har noe erfaring angående disse vaskemaskinen som "mates" på toppen? :)

Noen som kan anbefale noen merker også kanskje?

Hadde vært supert med litt respons :)

Endret av Linenor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en sånn maskin tidligere. Nå husker jeg dessverre ikke merket, men den fungerte helt fint, den. Liten og nett, og vasket klærne uten problemer selv om den var flere år gammel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en AEG toppmatet, og er storfornøyd med den. Så fornøyde at vi tok den med oss da vi flyttet, selv om vi har plass til vanlig frontmatet her. Jeg synes det ble så knotete å nesten måtte sette seg på gulvet for å få ut vasken. :ler: Vi valgte AEG delvis pga størrelsen (40 cm bred, så vidt jeg husker), delvis fordi den har ganske god sentrifuge (1300 o/min). Det var den maskinen med best sentrifuge av de toppmatede da vi kjøpte, sammen med Miele sin, tror jeg, men Miele er noen cm bredere. Toppmatede maskiner har noe mindre trommelkapasitet enn frontmatede, men ellers er de jo som alle andre vaskemaskiner. Og jeg synes altså at det er utrolig praktisk. :)

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Min mor har en toppmatet Miele-vaskemaskin, som hun har snakket veldig varmt om. Den kostet litt, både pga merket og pga toppmatingen. Har inntrykk av at toppmatede vaskemaskiner generelt er litt dyrere enn de med frontmating.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meticulous

Vi hadde en forholdsvis rimelig AEG toppmatet før.

Kjempefornøyd med den!

Det fungerte utmerket i de årene vi hadde den (lot den stå igjen da vi flyttet).

Faktisk vil jeg driste meg til å si at den nesten var bedre enn vår nåværende Miele til antaglig 4 x prisen av AEG'n.

Veldig kjekt med åpning på toppen og - får bedre oversikt og slipper å knote nede ved gulvet som noen sier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma sverger til toppmatet vaskemaskin selv om hun har gigantisk vaskerom. Og det skal vi kjøpe når vaskemaskinen vår ryker. Vi har knøttlite bad og det skal bli digg med noen ekstra cm gulvplass. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...