Gå til innhold

Det er noe svineri...


Fremhevede innlegg

Skrevet

å bli forkjølet om dagen. For hos legen er jeg nemlig ikke velkommen så lenge de ikke vet om det er svineinfluensa. Og legevakta tester ikke om du ikke er døden nær.

Men jeg har ikke svineinfluensa - jeg har bihulebetennelse og halsbetennelse. Trenger antibiotika for pokker - kan ikke legen bare skrive ut en resept da?

Jobber selv i helsevesenet og må si jeg blir skremt av dette hysteriet hos enkelte leger :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal du ikke finne deg i! Du har rett på å bli sett på av en lege og å få medisiner. Jobber du tett innpå andre mennesker er det dessuten viktig at du vet at det ikke er svineinfluensa, ellers må du holde deg hjemme til symptomene er borte - minimum i 7 dager.

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...