Gå til innhold

Idioter bak rattet

Chiara*'*

Anbefalte innlegg

Til alle bilister som TROR dere eier både veier og parkeringsplasser og som LAGER deres egne parkeringsplasser:

Dere tror kanskje at det er kult å designe deres egne parkeringsplasser framfor butikkinngangen eller andre steder.

Men, nei..

skjerpings folkens!

Det verste jeg vet er elendige trafikkanter som gir blanke F når de er ute å kjører.

Er det noen som føler det samme som meg eller? :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åjada. Man ser ofte ganske tydelig at noen tar seg til rette og gir blanke i både regler og andre bilister. Å konstruere sine egne parkeringsplasser er jo helt dustete.

For ikke lenge siden opplevde jeg at en idiot kjørte forbi meg på HØYRE side på utkjørselen til motorveien!!! Vi var en lang rekke biler som skulle ut, og han- ja det var nok en HAN- kjørte omtrent slalom mellom oss og så i full fart på skrå rett ut i venstre fil, sjølsagt.

Ellers gjorde jeg selv en liten feil i en relativt stille gate idag, men jeg tror de fleste bilistene kjente seg igjen og tilga meg. Det var ingen fare for noen, hvertfall. Det skal atskillig mer til for at noen skal idioterklære meg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vettu hva! Jeg tror jeg kommer til å få hjerteinfarkt i trafikken en gang for jeg blir så eitrane forbannet på enkelte folk. Det er like før jeg går ut av bilen og kjefter huden full!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor hisse seg opp?

Jeg ser på det at det er mange idioter i trafikken som en ting jeg ikke kan forandre, tenker som så at "jeg har vikeplikt for idioter, uansett om jeg har retten på min side", og kjører glad og fornøyd videre.

Jeg vet at hvis jeg blir hissig, blir jeg en like dårlig sjåfør som dem, så jeg lar meg ikke bli brakt ut av fatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med gjest. Jeg pleier å tenke følgende, både i trafikken og ellers:

"Fordi om andre oppfører seg som idioter, så trenger ikke jeg gjøre det".

Men noen ganger blir man ganske sjokkert. Heldigvis kjører de fleste fornuftig og følger reglene. Og jeg vil si at jeg stort sett greier å skille de som gjør en liten feil, og de som er våghalser uten hemninger.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drømmer om å gå med en sprittusj i lomma! Ser jeg idiotisk parkering (sidelengs i parkeringhus osv) så frister det å skrive JEG PARKERER SOM EN IDIOT FORDI JEG HAR LITEN TISS eller noe sånt.

Kanskje de da lærer til neste gang :)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg innom en butikk som ikke har egen parkeringsplass, det er et busstopp rett utenfor der. Mens jeg var inne i butikken kom en fyr rasende inn og skjelte ut hun som stod i kassa, han hadde nemlig fått parkeringsbot for å stå på busstoppet og det burde jo hun i kassa ha gjort ham oppmerksom på at ikke var lov. :klaske::rolleyes::murvegg: Heldigvis lot hun seg ikke plukke på nesa og ga fyren klar beskjed om at det faktisk ikke var hennes problem at han kjørte bil uten å kunne trafikkreglene. Han gikk faktisk rødmende ut av butikken :rodme: , det var tydelig at han ikke hadde ventet seg det svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal kjøre som om alle andre i trafikkbildet er idioter. Funker som faen for meg

Ditto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...