Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei!

Jeg føler at det lukter så mye lettere svette i den høyre armhulen enn den venstre.noen som vet hva det kan komme av?

Jeg får også noen ganger sånne betente kjertler som gjør vondt under der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vill teori: du barberer deg ikke med høvel og skjærer deg feil i den høyre (er du høyrehendt?) slik at du lettere får betente hårsekker (hvis det er små, hovne kuler du kjenner så er det nok hårsekker), som da gjør at det lukter strammere der?

Vi er jo ikke helt symmetriske, så det er neppe noe farlig. Men er det mye og ofte du har vondt så er det jo greit å se på det.

Skrevet

jo jeg er høyrehendt.men hva mener du med skjærer meg feil?tenker du på hvilken vei jeg drar høvelen?

Skrevet
hei!

Jeg føler at det lukter så mye lettere svette i den høyre armhulen enn den venstre.noen som vet hva det kan komme av?

Jeg får også noen ganger sånne betente kjertler som gjør vondt under der.

Heia,he he ,må le er akkurat hva jeg fant ut av her om dagen.Jeg lukter aldri svette men en gusjen lukt fra den høyre her au.Etter litt klemming under armen fant jeg en liten kjertel og tømt den så var det vekk,kunne jo ikke fatte hva det var.Vaska meg som en gal under der ett par dager men ble jo ikke kitt det.Jeg barberer med hårene så er vel bare ett engangstillfelle håper jeg.Håper du får de vekk for det var ingen herlig lukt nei ;-))

Skrevet

jeg tømte en akkurat selv hehe...får håpe det ikke kommer tilbake på en stund nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...