Gå til innhold

Chiaras Dagbok


Chiara*'*

Anbefalte innlegg

Hallo, Hallo!!

Jeg er altså "ny" her på kvinneguiden i den forstand at jeg har vært gjest en god, god stund. Så nå tok jeg "motet" til meg og registrerte meg! Oyeh!

Jeg er altså en jente- kall meg ung kvinne den som vil, på 21 år. Jeg bor sammen med min katt som er svart og hvit.

Er det noe mer info som mangler som jeg absolutt MÅ dele her..så kommer jeg nok på det etterhvert.

I dag er jeg stuptrøtt. Det var min føsrste dag på min nye jobb i dag. Eller, det vil si min første dag av 3 prøvedager. Så i dag var det opp klokken 8, hjem 14 og på min nåværende jobb klokken 4. Her skal jeg være til 23. Så det så.

Den nye jobben er som hjelpepleier. Og det var utrolig mangen inntrykk å ta innover seg. Man kommer så tett på folk. Men jeg tror jeg kommer til å like meg bedre her enn det jeg gjorde på min gamle jobb. Nemlig på en matbutikk. ALDRI mer matbutikk. Kunder er fæle folkeslag.

Jeg har forresten en kjæreste også som jeg elsker utrolig høyt. Vi ble sammen når han var i militæret og har vært sammen 1 år nå i september. Det høres kanskje rart ut, men nå har jeg ikke sett han på 2 dager. Og jeg savner han!

Nå er det fadderuken og greier. Så han styrer på der. Men men.. Vi har nå være borte fra hverandre 1 år. Så 2 dager gjør lite!

Aaaaanywho..Kanskje jeg er flink med å oppdatere når noe spennende skjer. Håper det.

Så: farvel frøken frukt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...