Gå til innhold

Dere som aldri bytter avatar

Fremhevede innlegg

Gjest Melchizedek
Skrevet

Blir dere aldri lei av og bare ha den samme ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg hatt den samme noen år, og er litt lei, ja.

Skrevet

Nei. da ville jeg i så fall byttet ;)

Skrevet

Burde nok bytte snart, hmm.

Men har ingen gode ideer :/

Gjest antigartner
Skrevet

Jeg liker avataren min, jeg.

Jeg hadde en annen før, men byttet til nåværende for lenge siden, og har ingen planer om å bytte igjen.

Dessuten gjenkjenner jeg brukere på avataren, og synes det er greit at de beholder samme avatar en stund.

Skrevet

Den passer meg..

Skrevet

Niks.

Har hatt den samme siden jeg ble medlem i januar 1970.

Skrevet

nope, ikke lei. Det er jo meg, så blir jo ikke lei av meg selv. :D

Skrevet

lei? næææ.....

tenker liksom ikke over at den er der.

Skrevet

Ja, jeg er meget lei av mange av avatarene.

Synes nok folk burde skifte dem ut oftere.

Skrevet

Jeg liker avataren min jeg. Også synes jeg det er greit at brukere ikke bytter avatarer hele tiden siden jeg kjenner igjen endel brukere på avataren.

Skrevet (endret)

Jeg hadde Lara Croft og div til som avatar til å begynne med, men har nok slått meg til ro med den jeg har nå :)

Endret av Kiyo
Skrevet (endret)

Jeg har hatt den samme i flere år nå -men så tenker jeg vel heller ikke over at den er der! Har ikke tenkt over signaturen min heller på noen år -men den kan jeg jo kanskje bytte om jeg finner det for godt.

Og så er det jo noe med gjenkjennelsesfaktoren -om noen skulle tenke over det så kobler de jo avataren til meg -og Colargol bør jo ha et bilde av Colargol synes jeg! ;) (Det er en skjult mening med akkurat dette bildet av Colargol også, hihi)

Sånn sett så liker jeg også måten Yvonne svarer på i innlegg, selv om det er tidkrevende så har det vel blitt en vane. Alltid en hyggelig hilsen! :)

Endret av Colargol
Skrevet

Sist jeg prøvde noe nytt, ble alle grinete. Jeg holder meg til det gamle og velprøvde.

Skrevet (endret)

Det har blitt så mange brukere her på KG at jeg nå kjenner igjen mange av dere kun på avataren. Derfor beholder jeg min, for det er sikkert noen som kun har tenkt over avataren min også.

Dessuten så passer den nicket ;)

Endret av Fat Sally Lee
Skrevet
1970? Hvordan fikk dere det til?

Enten en "bug" eller så har de blitt "godt kjent" med noen oppover i systemet. Det er jo begge kvinner så...

Skrevet
Enten en "bug" eller så har de blitt "godt kjent" med noen oppover i systemet. Det er jo begge kvinner så...

Der har vi forklaringen! Smart du. :)

Skrevet
1970? Hvordan fikk dere det til?

vi er eldgamle!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...