Gå til innhold

Per Gynt-Gården


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Turterrenget rundt gården er vel så som så. Den ligger midt i en bratt bakke. Kjører du derimot i 15 minutter er du på fjellet (Sulseter) som har et svært bra turterreng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bodd der, men har stoppet et par ganger og spist. Ok mat, men temmelig uspennende og koster mer enn det smaker. Bra vafler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det åpen kafé der hver dag? Jeg skal på fjelltur i høst, og kunne tenke meg å svippe innom der en tur for vafler og kakao. :) Det ser ut som en fantastisk gård!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hva overnattingsprisene ligger på men det er vel hotellpriser går jeg ut i fra.

Send en mail til dem og hør da vel!

Ellers er det flott turmuligheter oppå fjellet, men da må du ta fatt bilen en liten stubb. Husk 40 kr til bommen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Jeg vet ikke hva overnattingsprisene ligger på men det er vel hotellpriser går jeg ut i fra.

Send en mail til dem og hør da vel!

Ellers er det flott turmuligheter oppå fjellet, men da må du ta fatt bilen en liten stubb. Husk 40 kr til bommen. :)

Det er jo blant landets mest eksklusive hoteller.

De rimeligste men fine dobbeltrommene kommer på ca 1800 kr natten tror jeg (altså ca 900 kr stk). Suiter koster 3200 natten og oppover. Åpent kun første helg hver måned. Evt kan hele stedet leies når som helst. Unikt sted og flott mat nå. Dra opp på fjellet 15 min videre oppover for fine fjellturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva overnattingsprisene ligger på men det er vel hotellpriser går jeg ut i fra.

Send en mail til dem og hør da vel!

Ellers er det flott turmuligheter oppå fjellet, men da må du ta fatt bilen en liten stubb. Husk 40 kr til bommen. :)

Hva vil "hotellpriser" si? :P Hoteller koster jo alt fra noen hundrelapper, til mange tusen kroner pr natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Har ikke bodd der, men har stoppet et par ganger og spist. Ok mat, men temmelig uspennende og koster mer enn det smaker. Bra vafler :)

Merkelig for vi serverer ikke kaffe eller vafler der. Kjøkkenet er rnaket som nr 12 i Norge og vi er ranket som nr 8 i verden av Tatler Magazine. Muligens du forveklser Norges beste og mest ekslusive gårdshotell med en fjellhytte kanskje???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snart Frue
Merkelig for vi serverer ikke kaffe eller vafler der. Kjøkkenet er rnaket som nr 12 i Norge og vi er ranket som nr 8 i verden av Tatler Magazine. Muligens du forveklser Norges beste og mest ekslusive gårdshotell med en fjellhytte kanskje???

Bra svart! :)

Jeg tror også at dere her blir forvekslet med et annet sted..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...