Gå til innhold

Livet etter gallestein operasjonen


Fremhevede innlegg

Gjest bente85
Skrevet

Er det flere her som har hatt gallestein operasjon, som vil fortelle hvordan tiden har vært etter den?

Min historie, snart 1 år senere:

2.September 2009 er det et år siden jeg tok denne operasjonen (fjernet galleblære også).

Jeg hadde problemer med oppblåst mage, luft i magen før operasjonen, og etter operasjonen har den ikke blitt noe bedre, kanskje værre?

Har ofte dager hvor magen rumler skikkelig, og hvor det kommer mye luft. :(

Ellers føler jeg at jeg tåler det meste av mat, jeg får ikke vondt i magen av maten jeg spiser.

Jeg prøver å være forsiktig med løk, jeg vet ikke om det er operasjonen, eller om det er kroppen min som bare ikke tåler løk så godt, for jeg kan bli ganske oppblåst.

Jeg kan ha hyppige doturer, fra 1-4 ganger per dag, alt ettersom.

Antall turer har økt etter denne operasjonen her.

Kan og ha bare ha egne turer hvor det kommer bare litt eller mye "gallesaft".

Generelt også så er magen løsere, mindre plaget med treg mage etter operasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...