Gå til innhold

Til kvinner..


Gjest mann.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det gjør jeg ikke. Hvis jeg har sex regelmessig, kommer jeg lettere og sterkere.

Signerer denne jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann, og som de fleste menn er orgasmen og kåtheten synsykt mye sterkere om jeg ikke har hatt orgasme i løpet av fire dager. Venter jeg lenger begynner det faktisk å bli vondt i ballene. Jenter kan f.eks unnlate å mastrubere, men for en mann så er det faktisk ikke mulig å gå lenge uten utløsning. Desverre tror jeg denne fysiologiske forskjellen forklarer hvorfor det er en overvekt av mannlige overgripere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mann, og som de fleste menn er orgasmen og kåtheten synsykt mye sterkere om jeg ikke har hatt orgasme i løpet av fire dager. Venter jeg lenger begynner det faktisk å bli vondt i ballene. Jenter kan f.eks unnlate å mastrubere, men for en mann så er det faktisk ikke mulig å gå lenge uten utløsning. Desverre tror jeg denne fysiologiske forskjellen forklarer hvorfor det er en overvekt av mannlige overgripere.

Nuvel.. Er ikke så behagelig å være kåt leeenge uten å få utløp for det. Gjør vondt selv om jeg er jente, så hah!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss det går for lang tid uten sex eller onanering, pleier jeg få orgasme i søvne. våkner da ofte rett før jeg kommer.. men orgasmen blir ikke sterkere om jeg utsetter den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er lenge siden jeg har hatt sex kommer jeg kjapt, spesielt ved samleie, men det er ikke av de beste orgasmene. Blir ikke hverken stjerneskudd i ryggraden eller kometer foran øynene.

Blir etterhvert ubehaglig å gå lenge uten sex, litt "gnagende" føelse i underlivet og urolig i kroppen. Ender opp med å våkne midt på natta, plaskvåt og frustrert.

I perioder hvor jeg har regelmseig sex, både partner- og solosex, derimot, da blir det orgasmer av typen" skrap meg ned fra taket"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, orgasmen blir ikke sterkere av å vente lenge mellom sex.

Men en langt og pirrende innledning til sex gjør orgasmane mine sterkere.

Og mye vil ha mer, så det er alltid lettere og bedre orgasmer når man har mye sex.

Kjipt å være singel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Nei, ikke for min del heller. Vanskelig å si hva som er avgjørende for om jeg kommer "hardere" og oftere osv. Tror det avhenger av mange faktorer for min del, men nok riktig som andre her har sagt at å ha sex ofte og regelmessig gjør at jeg kommer lettere, heftigere og oftere. :) Og at jeg sjøl er aktiv og tar litt kontroll! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...